{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Kat alene - karneval? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Der er karneval i Aalborg her til maj, men kæresten og jeg er til fødselsdag i Vestjylland den weekend. Vi bor i Aalborg centrum, så derfor kommer der til at være meget larm, både musik og mennesker, og generelt meget uro

Ville I lade katten være alene eller ville I sætte i pension? Hun har før været alene en weekend, men der var ingen problemer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat alene - karneval?
  • #2   24. apr 2010 Okay... Jo, vi kan sagtens lade radioen være tændt, jeg var bare bange for om hun blev skræmt

  • #3   24. apr 2010 Til nytår plejer jeg os at sætte radien i gang , og rulle gardiner osv. ned smiley

  • #4   25. apr 2010 Har i ikke nogen der kan komme og se til katten?

    Jeg ville ikke sætte den i pension, det er næsten synd og mere stressende for den.

    Men synes at i skal få en til komme og kigge til den i den weekend når i ikke ved hvordan den vil reagere på det. Nogle katte bliver virkelig bange for støj og ukendte lyde. Men som regel vil katten søge til et trygt sted, feks under sengen eller inde i et skab. Hvis jeres kat bliver bange skal i jo sørge for at den komme frem og får mad og drikke.

    Ved ikke lige om en tændt radio er hittet i dette tilfælde når der vil være alt den larm, musik, råbende mennesker osv fra gaden.


  • #5   25. apr 2010 Vi regner selvfølgelig med at få nogen til at kigge ind lørdag til katten, men det er nok svært at få nogen til at være der så længe - de fleste af vores venner skal jo selv til karneval

  • #6   25. apr 2010 Jeg tror nu hurtigt de vænner sig til den ekstra støj, som karneval giver:). Det varer jo hele dagen og natten. Men god ide med en der kommer og kigger til katten.

  • #7   25. apr 2010 Jeg vilel tage afsted og lade tingene være som de plejer smiley

    Til nytår gør vi heller ikke noget ud af det, for så er det først at kattene bliver nervøse..


  • #8   25. apr 2010 Tanja - Ja de bliver nervøse hvis du 'pusler' om dem i det de er bange for en ting , men det er en go idé at have en radio tændt , i sær hvis katten er vant til tit at høre musik , f.eks. her ved mig , jeg høre tit radio .
    Så det gir jo tryghed at det virker til at være som det plejer .

    Så det med at de først blir nervøse er jeg ikk helt enig i smiley


  • #9   25. apr 2010 Du skriver jo også netop de plejer det smiley

  • #10   25. apr 2010 Jeg tror det Tanja mener er, at feks hos mig som aldrig hører radio og når jeg så forlader huset og misserne er alene at jeg så spiller musik. Det er unaturligt for mine... det samme gælder vel også gardiner.

Kommentér på:
Kat alene - karneval?

Annonce