{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

Gode råd søges {{forumTopicSubject}}

Ja jeg søger et godt råd eller to hvad jeg skal gøre, for i nat tissede vores kat i sengen og på begge dyner og lagnet. Det var ikke bare en lille sø, det var faktisk meget hun ramte, og hun fik også strintet mig lige i hovedet. Vi er flyttet i en ny lejlighed for en uges tid siden, så nu tænker jeg på om det kan være en reaktion på den store omvæltning der er sket i hendes liv. Hun har altid været vant til at sove med os i soveværelset, men efter i nat er det nok slut, desværre for jeg nød det ellers, men omvendt er jeg heller ikke meget for at hun tisser i vores dyner. Er så hysterisk med sådan noget så har været ude at købe nye dyner idag for jeg er ikke sikker på jeg kan få lugten væk i dem.. Hvad skal jeg gøre?? Jeg skældte hende ikke ud for jeg er helt overbevist om at hun ikke gjorde det med vilje.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode råd søges
  • #1   6. jul 2010 Nu skriver du også "strintet" - Hvis hun ikke er neutraliseret, ville jeg få det gjort ret hurtigt, for hunkatte, der er ved at komme eller er i løbetid, både tisser og strinter for at tiltrække hankatte.

    Ellers forbinder katte ikke urin med noget urent, og det KAN også være, hun har gjort det for at blande sin lugt med jeres for at opnå tryghed - nok på grund af flytningen.

    Du kunne forresten godt have fjernet lugten ved at vaske dynerne og bruge alm. hvid lagereddike som skyllemiddel.


  • #2   6. jul 2010 Hejsa

    Jeg har også en kat som begyndte at tisse i min seng, da der ikke var noget fysisk galt med hende, lukkede jeg hende ude af soveværelset i en periode og købte en spray med feliway som jeg sprayede med hver dag både på dyne, under sengen osv... og begyndte efter en tre ugers tid atter have soveværelses døren stående åben.
    I dag er min kat renlig og sidst den tissede "ved siden af" var da den havde haft en stressende dag hos dyrlægen, var hendes måde at markere på at det ikk var sjovt og det ikke måtte ske igen.

    Håber du får din kat renlig igen.


  • #3   6. jul 2010 Hej Mega smiley
    Hun er heldigvis neutraliseret og det er flere måneder siden vi fik det gjort. Ja det med at hun har ville blande lugten med vores havde jeg også tænkt meget på om det kunne være det. Hun har ellers taget flytningen super flot og det her er første gang hun har tisset udenfor bakken. Men det var nu en lidt ulækker måde at vågne op på..


  • #4   6. jul 2010 Janni: Hun har været i bakken her idag og der har ikke været noget siden, så tror at det er stresset efter flytningen og det kæmpe omvæltning det har været for hende. Lige nu ligger hun og sover ved siden af mig på sofaen. Tak det håber jeg godt nok også jeg gør.

Kommentér på:
Gode råd søges

Annonce