{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.310 visninger | Oprettet:

min kat vil kun spise tørfoder :-( {{forumTopicSubject}}

ja som overskriften antyder, så har jeg det problem, at min kat kun vil spise tørfoder.
alle andre godbider han før ville have som tun, kylling, torskerogn og andet rådt kød kigger han bare på...
hvad skal jeg gøre? vil gerne give ham lidt ekstra af og til, men der er jo ikke noget ved at kræse om ham, når han ikke engang gider smage på det!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min kat vil kun spise tørfoder :-(
  • #1   16. jul 2010 Prøv at bland det med tørfoderet, havde en kræsen kat som kun ville spise vådfoder så blandede jeg det samme med tørfoder og efterhånden blev katten vænnet til tørfoderet og spiste det fint

• #2   16. jul 2010 Du har - for mig - et luxusproblem smiley
    Hvor er det skønt med en kat, der ikke gider alt det der ekstra snacks, som vi i bund og grund kun giver dem for vores skyld...

• #4   16. jul 2010 Jeg har præcist samme problem med Soffy.. Dusty ÆLSKER alt hvad jeg kommer hjem med af godter, og når jeg finder det frem og ofte nye ting, så kommer de jo begge, og 99,9% af gangene så bliver Soffy skuffet og kan ikke lide hvad jeg har med.. Men jeg har dog fundet én ting som hun er vild med, det er nogle tynge bløde stribede kyllinge stænger som er til hunde.. De lugter forfærdeligt, men når man lige klipper dem i stykker, så elsker hun dem.. -Og den lokale dyreforhandler her, er ret billige med dem, 10 stk for 10 kr.. smiley Prøv lidt forskelligt, ellers kan det altid bruges til godbidder hos dyr man besøger.. smiley -Det ER et luksus problem, kender det alt for godt.. smiley

• #5   17. jul 2010 Mine vil kun have cat stick´smforuden deres tørfoder og jeg vil så gerne have dem råfodrret

• #6   17. jul 2010 Lad katten spise sit tørfoder når den nu så gerne vil have det smiley

Sørg for at give den noget med meget kød i smiley

• #7   18. jul 2010 Tak for svarene:

jeg har prøvet at varme det let, men det virker ikke smiley
    jeg har ikke prøvet at koge noget, det skal jeg have afprøvet.

• Sabina • : jeg tror da jeg vil prøve de stænger smiley

Men ja, jeg fortsætter også med det han får nu, der er 80 % kød i.

Jeg synes bare det er lidt ærgerligt at man ikke kan byde på noget friskt kød af og til, det ville jo være lidt mere naturligt :-S
    og synes også det er hyggeligt at kræse om ham, hjælper jo mare ikke når han er så kræsen!

• #8   18. jul 2010 Gert - Prøv med en æggeblomme? smiley

• #9   18. jul 2010 • Sabina • : det vil jeg gøre smiley

• #10   18. jul 2010 Det kom jeg lige i tanke om at Soffy også er helt vild med.. smiley

Kommentér på:
min kat vil kun spise tørfoder :-(

Annonce