{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
443 visninger | Oprettet:

I behandling, men tisser ved siden af bakken {{forumTopicSubject}}

Hej i dejlige katte mennesker

Jeg har en kat som der er i behandling for noget nyresten eller hvad det hedder. Hun tissede blod, og er nu kommet på piller som hun stopper med imorgen. Hun er nu begyndt at tisse lige foran kattenbakken, og hun har aldrig gjort det før. har i nogle forslag til hvad jeg kan stille op mod det, er ved at blive vanvittig af det, og der er ikke blod i hendes uring længere så det er ikke derfor.
Håber i kan hjælpe?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  I behandling, men tisser ved siden af bakken
  • #1   31. jul 2010 For mange år siden , da vi kun havde vores huskat, fik han blærebetændelse. og blev urenligt også da han ikke havde det mere. Han forbandt kassen med smerter og tissede uden for den. Vi kunne ikke få ham til at bruge den , til sidste købte vi en ny kasse og skiftede også den står plads, det hjalp.

• #2   31. jul 2010 Da min hankat havde nyresten fik han ikke piller, men tørrfoder specielt til kattemed urinproblemer

• #3   31. jul 2010 jamen hun får også special foder nu, så det burde at hjælpe..

• #4   31. jul 2010 Selv om katten ikke tisser blod, kan hun jo stadig have ondt.

Nu ved jeg ikke helt hvordan specialfoderet virker, men forestiller mig at det opløser krystallerne/stenene, som så bliver tisset ud, hvilket nok kan gøre ondt. (?)

Og som Heidi skriver, kan katten forbinde bakken med smerte.

Vær tålmodig, rengør gulvet grundigt, stil en ekstra bakke op et nyt sted, og sørg for, at katten får nok væske. (Stil gerne ekstra skåle med vand et par steder i huset - det får mange katte til at drikke mere).

God bedring med din kat.

• #5   31. jul 2010 mange tak for jeres svar, tror lige vi prøver det i foreslår og håber der er held ved det:-)

Kommentér på:
I behandling, men tisser ved siden af bakken

Annonce