Unfair behandling ? {{forumTopicSubject}}
Jeg synes det er meget urimeligt at jeg bliver hængt ud på dette forum fordi jeg ikke har lyst til at dele mit privatliv med alle herinde, men det er der visse folk der bare ikke acceptere. Det kan godt være MB gør næsten hele arbejdet lige nu her, men i glemmer også Britta også er HA'er, men hun er jo blevet bodega-mor, men har ikke tid til at passe jobbet nu her, men alligevel mener visse personer jeg bør kvitte jobbet?
Jeg har hørt at da HA'erne kom til for 2 år siden var det på grund af der var klike herinde, men i er jo ikke en skid bedre selv nu, i rotter jer sammen så ingen har mulighed for at forklare sig, går man i mod 1 i jeres flok, kommer resten og beskytter, man skulle godt nok ikke tro det er voksne mennesker der sidder bag skærmene.
Åh tak fordi i spammer mig ned over besked centret og laver en tråd hvor i udhænger mig.. og så på min fødselsdag det synes jeg godt nok er lavt - så I har godt nok fået sørget for at ødelægge min week hvor jeg havde fødselsdag.. Det er os derfor jeg først svarer nu og er klar til at tage kampen til stregen så kom med alle jeres dårlig karma..
Jeg er os ved at brække mig over at når nogle bestemte bruger laver tråde så er de ih åh så meget medlidenhed eller neeej sikke nogle super lækker billedere osv. næ nej når andre opretter så lukker man hurtigt i igen.. Så kan man godt se alt det den ene Ha'er gør nemlig MB men ikk alt det jeg rent faktisk os laver og skal stå model for nææ nej man bliver frosset ude fordi man ikk rigtig kender den nye Ha'er og så fordi man ikk synes om hendes mening såå ja så rotter man sig sammen mod mig istedet..
jul 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 765
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 22 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 1.154
jul 2005
feb 2007
Følger: 72 Følgere: 70 Katte: 5 Emner: 55 Svar: 1.630
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 6 Emner: 11 Svar: 1.784
Jeg er ikke interesseret i at vide, hvad der foregår i dit privatliv, det har jeg på intet tidspunkt givet udtryk for. Dog vil jeg sige, at har du ikke personligt overskud (hvad denne tråd godt kunne tyde på) til at varetage "jobbet" (hvad de sidste måneder godt kunne tyde på), så synes jeg, at du skal vige pladsen for en anden, som også kan være HAer af gavn og ikke blot af navn.
Og til Kristina DK Shakina kan jeg kun sige, at jeg aldrig har drøftet denne situation med MB og at du insinuerer, at MB laver undergravende virksomhed, synes jeg faktisk slet ikke er i orden og den må udelukkende stå for egen regning!!.
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 79 Svar: 550
jul 2006
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 2 Emner: 37 Svar: 338
Hvis folk er utilfredse, så må de klage til Admin også er det op til dem der har siden og beslutte..
Jeg synes virkelig ikke det er på sin plads at diskutere dette i et offentligt forum..
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Jeg er enig med Pernille og Natascha.
Du skal ikke sidde og udpensle dit privatliv offentligt, men der er behov herinde for aktive hjælpeadmins, og du må da give ret i at det ikke er nok med en.
nov 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Katte: 3 Emner: 97 Svar: 1.339
feb 2007
jul 2006
jan 2007
feb 2007
I starten var der ih oh tillykke med posten og siden er der ikk noget end andet folk ligger kun mærke til Mb os selv da jeg var aktiv på forumet..
jan 2007
jul 2005
At man er tydelig i tråde er ikke ensbetydning med man laver meget, så det er jo forkert holdning den vej.
og kan også give Lea S ret i; Kontakt Admin hvis der skal brokkes over HA'erne. Der er også sagt mange gange før. Hvad HA'erne gør og laver skal de ikke stå til ansvar for.
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 274 Svar: 2.740
Nej, vi kan ikke se hvad der kommer ind og ud af dit BC, men igen: Gør dig mere synlig i trådene så tror jeg nemmere man som bruger kan forholde sig til, at der er andre end MB som HA'er. Og andre end hende som bliver værdsat..
jul 2005
Man skal åbenbart være aktiv når man står online.
jan 2007
MB er jo rigtig tit med i trådene, og er den der oftest opretter hyggetrådene fx.. Så det er jo klart at man lægger mere mærke til hende når hun er den aktive der hvor vi kan se det, og er med om både hyggen og de generelle snakke, hvor jeg stort set kun lægger mærke til dig når du kommer ind i en tråd for at "holde nogen i ørene"..
nov 2007
feb 2008
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 23
MHt dit privatliv - DET ER DIT PRIVATLIV og undskyld men det intressere mig ikke, har du lyst til at dele nogle ting med folk herinde så gør det, har du ikke lyst jamen så skal du selvfølgelig ikke gøre det.
Håber du finder ud af det og at du kan få sagt din mening således at dem som åbenbart har været efter dig (har ikke set det med din fødselsdag så aner ikke hvad det er) kan forstå at du laver noget og ikke gider deres mobning af dig.
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 274 Svar: 2.740
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.947
Men her har været ret meget tumult på det sidste, og der er kun en der har været på banen...
Jeg har heller ikke talt med nogen om dette her problem privat, hvad jeg skriver er på egen regning...
Som der før er skrevet, hvis man har problemer og derved ikke har overskyd, ville det være en god ide, at overlade posten til en anden, eller melde ud til en af de andre der også har denne post...
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
at der så er en ha'er der er mere aktiv end en anden er så noget helt andet, men vi ser jo ikke hvad der sker bagved kulisserne.
jeg vil så osse lige sige at angelce squ ikke har haft en nem start som ha'er her på kg, så var hun for hurtig på aftrækkerne, så var hun ikke nok fremme i skoene og nu hvor hun har et behov for noget privat-liv er det helt tosset, hun gør et stk frivilligt arbejde og den er da ikke længere.
men ellers vil jeg da osse sige hvis man i en periode ikke har tiden/lysten til at være ha'er burde man så istedet sige fra og så lade opgaven gå til en anden. spørgsmålet er så osse om der i sidste ende ikke er behov for flere ha'ere.
jeg meldte mig gerne til sådan en opgave lige nu, men ved jo ikke om jeg ville kunne klare opgaven om et ½ år el lign, ja så må man bare stoppe
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
~*"*•Troldemor - kælekilling solgt til USA•*"*~ - hvem siger hun ikke er aktiv med at tjekke markedet? Det er da klart HA'er ikke kan tjekke det hvis de skal sidde på forum hele tiden når de er på :S
jul 2006
Det er jo heller ikke det, som diskussionen handler om, men kig lidt længere oppe, der har Angelce refereret til, hvornår Britta sidst har været aktiv i forum. Man siger jo, at det bedste forsvar er et angreb, jeg er nu ikke så sikker på, at det er rigtigt....
jul 2005
jul 2005
jan 2007
jul 2005
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 26 Emner: 24 Svar: 1.698
Det er nok der forskellen ligger
jul 2005
Fra http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=36026
jul 2005
jan 2007
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
Min personlige mening er at en hjælpeadm. skal være aktiv OG synlig. Det er ikke det samme som at man skal være det flere timer om dagen eller for den sags skyld hver dag.
Er der evt. private opgaver som man trænger til at bruge sin energi på i en periode (de kender vi nok alle til i perioder) - ja, så synes jeg, det er helt i orden, at man trækker sig. Jeg synes ikke det er i orden, at der kun er en enkelt synlig hjælpeadm. i en lang periode. Det er et stort læs at trække mere eller mindre alene, som det er mit indtryk, at det er nu.
jul 2005
jul 2005
dec 2006
nov 2007
feb 2007
dec 2006
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.846
Jeg tror det ville være en rigtig god idé hvis ALLE tog en fridag fra kattegalleriet og lavede noget andet - for somme tider går folk da bare helt i selvsving over tingene herinde - mangen til hønsegård..
MVH Mille - Som hermed tager en fridag!
feb 2007
Nej ved godt jeg ikk har svaret alle og prøver mit bedste at følge med her..
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Jeg mener ikke, der på noget tidspunkt er bedt om at få udleveret nogens privatliv. Det er så ærgeligt, at den ulægning kommer på bane, for det er jo ikke derfor der blev oprettet en tråd.
I de sidste dage, har der været en del uro, og det var meget tydeligt, for MB havde taget lidt fri - og så er det jo man siger, at ens tilstædeværelse ses først den dag man mangler.
Angelce - Du har haft en hård start JA, men du fik konstruktiv kritik som du tog til dig. Men desværre virker det som om, denne kritik kun hold i et kort stykke tid,
Du holder dig nu helt og holdent fra debatterne (næsten da) og så er det ikke nemt at vide, hvor du er i hele denne sammenhæng.
Britta lagde klart ud, at hun i en periode ville være mindre aktiv. Det er der forståelse for, for hun er ærlig omkring det.
Vi kan ikke se, hvor meget der laves ude bagved, men jeg ved at jeg vile kontakte MB hvis jeg stod overfor et problem, for jeg ved ikke om du vil påtage dig opgaven (eller mit problem). Det er så ærgeligt, for du opnår større respekt (hvad skal jeg lige kalde det?) hvis du er synlig, og hvis du kommer i karakter, som det forventes af en HA.
Det er ikke gloværdigt at være HA, det kan jeg godt sætte mig ind i, men det kræver altså mere end at rette en overskrift fra ABC til BCD (forstå mig ret)
Hvis du ikke kan overkomme at være HA, så meld det ud. Sig evt. at du nok arbejder mest "ude bagved" så vi ved, at du stadig er der. Som det ser ud lige nu, så er du desværre bare ikke synlig nok.
Men jeg vil så skynde mig at sige, at jeg også savner Britta. Og jeg ved godt at hun har en del at se til for tiden, men jeg savner at høre fra hende også
Lige et par ord fra mig.
dec 2006
feb 2007
jul 2006
Jeg understreger igen, dit privatliv har ikke min interesse overhovedet!! Det er til gengæld i min interesse, at vi har et velfungerende forum og det har vi ikke lige pt., hvis MB holder et par fridage, hersker der anarki og det må alt andet lige være fordi nogen sover i timen.
Britta er fraværende i en periode, ja, men har før vist, at hun magter opgaven og ja, jeg må være ærlig at sige, at det har du ikke, Angelce. Jeg ser frem til, at Britta igen vender tilbage for fuld kraft, for det har vi sørme brug for. Må Britta nå til den erkendelse, at hun ikke har tiden, så er jeg også sikker på, at hun er i stand til at drage konsekvensen heraf.
Og nu vil jeg gå over i ønske-forslagstråden, for om ikke andet, så er jeg da blevet meget klogere på, hvad jeg har af forventninger og ønsker til en HAer.
feb 2007
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 62 Emner: 421 Svar: 4.871
der vil altid komme brok i en hønsegård.
jul 2006
Jeg kan godt huske din aktive periode også selvom det er ved at være lang tid siden, desværre var perioden for kort og ubetydelig til at min holdning kan være anderledes nu.
Og så er jeg i øvrigt ikke i dine sko, jeg meldte mig ikke frivilligt, jeg vidste godt, at jeg ikke havde den fornødne tid.
feb 2007
feb 2007
jul 2006
Tak for kage..
Jeg vil blot understrege, at alle mine indlæg i denne tråd er ment seriøst.
feb 2007
apr 2007
Følger: 70 Følgere: 62 Katte: 9 Emner: 27 Svar: 1.456
Er på KG Hver dag kan slet ikke lad være, men Har hellere ikke set dig såå meget (angelce) Men håber det går i orden for dig. og vi kan få et godt KG igen :o)
jul 2006
Er det mig, der skal føle mig "trumfet", hvad det så end er...??????????? (Forklaring på hvad trumfet betyder, udbedes!)
Som sagt, er alle mine indlæg seriøse og jeg er også blot ærlig og ja, du har nok ret, 15 minutter var vel rundt regnet, hvad det blev til ;-).
jul 2007
Følger: 38 Følgere: 83 Katte: 11 Emner: 59 Svar: 548
okt 2006
Du farer lige i flint, og siger "JA JA SE PÅ MINE FEJL OG MANGLER" i stedet for at se det som det er.
Konstruktiv kritik
Det er noget du bør lære af, og en HA udviser ikke sådanne teenager tendenser som du udviser i denne tråd.
Tag lige en dyb indånding og svar så på en ordentlig måde.
Helt ærligt...
maj 2007
Følger: 14 Følgere: 119 Katte: 32 Emner: 58 Svar: 969
Og ingen har ret i at blande sig i jeres privatliv, for ellers ville den jo ikke være privat.
jul 2006
mar 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 4 Emner: 152 Svar: 1.676
MB har ALDRIG udtalt sig ang nogen af de andre HA´er eller bruger til mig, og jeg tvivler meget stærkt på at hun har gjort det til andre...
Jeg kender også MB privat og hun er aldeles ikke en person som går bag ryggen på folk.. har hun noget at sige, så siger hun det direkte til personen!!!
Angelce... Jeg har ikke set dig aktiv her på KG i meget længe og for mig er en HA´er en som deltager synligt her på forum... dette synes jeg ikke du har levet op til og dit sprog, er efter min mening meget dårligt overfor brugerne i denne her tråd... Har intet imod dig som person da jeg ikke kender dig, min mening er udelukkende pga din status som HA..
nov 2006
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 1.411
Hjælpe-Administrator
Det har jeg gjort venligt ment!! Og jeg har også stillet krav til dig.....Jeg er overhovedet ikke interesseret i at blande mig i dit privatliv og helt ærligt,har da slet ikke overskud til det.Har rigeligt selv at slås med.
Synes nu ikke du hehøver at fare i flint som du gør,synes nu ikke at det handler om at du bliver hængt ud...Et eller andet sted føler du dig så ramt,måske du har dårlig samvittighed,hva ved jeg??
Du har påtaget dit at være HA´er på godt og ondt.
Men jeg undskylder at jeg har henvendt mig til dig,tror ikke det sker mere.......
nov 2006
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 1.411
apr 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 5 Emner: 17 Svar: 205
Jeg er ret ked af.............at jeres forskellige uenigheder og stridigheder skal lægges ud til alle brugere.......var det ikke noget I kunne ordne internt.....I ville stå mere troværdige og loyale over for hinanden............En ledelse skal aldrig hænge hinanden ud forand sine medarbejdere............folk kan miste tilliden............det er ikke alle kampe der behøver kæmpes.........men selvfølgelig skal ret være ret........hvis de givende personer som styre.....KG ikke lever op til den pågældende kontrakt...............må man da afskede folk.....det gør man da mange andre steder.............kh. Pia Løve
jul 2005
Hvis det var denne tråd en HA'er skulle ind i nu, skal HA'eren først læse hele tråden igennem, måske en mere for at forstå meningen og kan holde ro. Alle læser ikke lige hurtigt og er lige hurtige på tasterne.
feb 2007
Pernille: det var Natascha som følte sig trumfet hvis du lige læser hva hun skriver.. og jeg kan ikk se hvor - hmm måske fordi jeg er ærlig hvem ved..
Tja hvorfor skulle dette tages i privaten når jeg bliver nævnt i diverse tråde.. så kunne de jo selv have startet med at skrive til mig privat men nej det gjor de først bagefter..
jul 2006
Jeg tror ikke, at Natascha følte sig trumfet, for jeg tror faktisk heller ikke, at Natascha ved, hvad det betyder. Er der nogen, som vil forklare mig, hvad det betyder "at føle sig trumfet"?
Og resten forstår jeg heller ikke, det er desværre et tilbagevendende problem for mig i forhold til det, du skriver, Angelce, måske fordi jeg er svagt opfattende, det skal jeg ikke kunne sige....
Du føler, at du bliver behandlet unfair og kan ikke forstå, at flere er utilfredse med din indsats som HAer, så jeg føler mig fristet til at spørge, hvad er din plan, Angelce?
feb 2007
Ja og det føler jeg på mange måder og det som johnny skriver rammer plet.. men har jo ikk ladet mig slå ud af det for så havde jeg jo nok passet HA stilling for længst.. alt har sin start og udfordinger.. Jo kan godt forstå folk er utilfredse det kan jeg jo læse mellem linierne men kan ikk forstå at jeg skal hænges ud hvor man istedet kunne spørge mig flink evt. privat hvordan det kan være jeg ikk har været synligt i trådene..
Nu skal du hører min plan - det er at få bugt med de bruger som ikk overholderne reglerne og der vil for alvor blive slået ned på folk for der er meget som er røget igennem nålhovedet hva angår det admisterende arbejde.. Slut med selv lavet regler for mange bruger bliver total forvirret og tit sidder jeg med fortvivlede personer.. og hvis jeg selv var en bruger i den stilling ville jeg da ikk synes at KG er et rart sted fordi man ikk får svar fra HA'er og tro mig de henvendelser får jeg mange af..
jul 2006
Hvad resten angår, så ved jeg ikke hvilke selvlavede regler, du hentyder til (dine egne?). Og slå ned på de brugere som overtræder retningslinierne, det har du haft chancen for længe. Ja, du må undskylde mig, nybegynder er du altså ikke længere, var det i maj du blev udpeget?
nov 2007
feb 2007
Nej er ikk nybegynder længere - slå ned på bruger som tror de kan kører deres eget spil herinde hvor jeg har set passivt til det for længe og i flere situationer har måtte have dialog med admin om det kunne være rigtigt at det er tilladt hvor svaret ofte er NEJ..
jul 2006
Jamen, så er det jo bare at smøge ærmerne op og komme i gang, det er på høje tid.
okt 2006
Hjælpe-Administrator Skrevet: 11-03-2008 14:48:07
Synes bestemt ikk det er teen artigt sådan som der er blevet skrevet og kommentert mig i diverse tråde på det sidste.. Jeg er skam helt rolig og det er jo ikk første gang du læser mig forkert Annette..
- - - - - - - - - -
Hvor læser jeg dig forkert?
Så vidt jeg kan se (i det nedenstående) er det dine egne ord ?? !!
I øvrigt synes jeg ikke jeg kan se, at der står imellem linierne, at vi er utilfredse med din indsats. Det mener jeg står klart og tydeligt.
Som jeg har sagt før, men gerne gentager, så har du ikke været så synlig i lang tid, og det er jo utroligt ærgeligt, for du vil jo (åbenbart) gerne det bedste, en har haft svært ved at få det til udtryk.
Angelce - du har svaret ret "tøsefornærmet" i denne tråd - det må du også kunne se, men i stedet for at flippe helt ud, så se det som en god konstruktiv kritik (du ved godt hvad det betyder ikk?) og start der ud fra...
- - - - - - - - - -
•((¯`angelce´¯))•
hjælpe-Administrator Skrevet: 10-03-2008 16:46:00
igen bliver der ikk set noget til den periode jeg var aktiv og prøvede at følge med da der jo er en masse ting man skal sætte ind og det ville du os hurtigt se hvis du var i mine sko.. nææ nej det er jo nemt og se alle mine mangler..
okt 2006
Som jeg har sagt før, men gentager gerne
dec 2006
jul 2006
Du siger: (citat)
"Nej er ikk nybegynder længere - slå ned på bruger som tror de kan kører deres eget spil herinde hvor jeg har set passivt til det for længe og i flere situationer har måtte have dialog med admin om det kunne være rigtigt at det er tilladt hvor svaret ofte er NEJ.." (citat slut)
Hvordan skal det egentlig forstås, har du været i dialog med admin om noget, som ikke var i orden, som du så ikke har gjort noget ved.
Eller har du været i dialog med admin og handlet i relation til, at du tilsyneladende skulle have fået at vide, at her foregik "ting" som ikke var i orden?
Ja, jeg spørger bare og kan se, at du er begyndt at være aktiv i fødselsdagtråde , velkomstråde etc og de skjulte bemærkninger, som også kommer ud mellem sidebenene, har jeg også noteret mig.
Jeg citerer dig lige igen:
"Velkommen til - det er dejligt at se nye ansigter herinde.."
(fra : (link fjernet)
Ja, det er vist de færreste, som ikke forstår den bemærkning og hvis det er den nye stil, så ligger den i kvalitet ikke langt fra den gamle.
Jeg sætter stadig min lid til, at du vil tage de gode råd til dig, som er skrevet i ønske og forslagstråden, som May-Britt S har oprettet, der er et stykke vej endnu.
feb 2007
Ja har haft dialog med admin op til flere gange dog ikk altid at de svarer da de os har travlt som så mange andre kan have og når jeg får svar så tager jeg os action med det pågældene..
jul 2006
Hvis du ikke vil misforståes. så undlad : ... som f.eks. når du skriver :
"Velkommen til - det er dejligt at se nye ansigter herinde.." ( De ekstra prikker signalerer, at du ikke er tilfreds med de brugere som allerede er herinde.)
Og hvis du har haft dialog med admin og har handlet aktivt, hvorfor så skrive, at du for længe har set passivt til?
jul 2006
Jeg går ud fra, at jeg ikke skal forvente at få noget svar. Men på den anden side, hvad skulle du også svare, udsagnet giver jo ingen mening.
feb 2007
Det er svært at forklare det med at holde neutralt men ihvertfald bliver der ændret på det..
jul 2006
Du bestemmer selv, hvorvidt du vil ændre din vane, den forstærker blot risikoen for at blive misforstået og det skal du da bestemt ikke ændre for min skyld.
Hvor har du ret i, at alle ikke er lige gode til den danske grammatik...
Ja, det er svært at forklare, det giver ikke mening både at ville handle aktivt og forholde sig neutralt.
feb 2007
jul 2006
Ja, det er så det, som ofte er problemet for mig, at jeg ikke forstår meningen/hensigten med det, du skriver.
feb 2007
Unfair behandling ?