{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
309 visninger | Oprettet:

Tør jeg lukke ham ud {{forumTopicSubject}}

eller tør jeg ikke??

sagen er at jeg har dårlig samvittighed overfor Thorkild.. Vi har ikke været ude de sidste tre dage da jeg har ligget syg med feber..

Og jeg vil så gerne have at han får frisk luft, hverdag..

Men tør jeg lukke ham ud på egen hånd??

Han er vant til at gå i sele, men kommer kun 59% af gangene jeg kalder..

Der er mange hunde og biler hvor jeg bor, og ja.. jeg er vist lidt pylret..

Men Thorkild er kastreret og øremærket samt kvarterets eneste kulsorte kat så han er nem at kende..

Men tør jeg eller tør jeg ikke???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tør jeg lukke ham ud
  • #1   19. jan 2006 Uha den er svær.. Mijaver han meget for at komme ud?
    Måske kender du en der vil gå med ham?
    Begge mine katte er udekatte og de er jo vant til at vade ind og ud på alle tider døgnet - jeg ved at de holder sig væk fra hunde og mennesker når de er ude, så jeg er ikke bekynret for dem. Det er jo lidt anderledes med Thorkild hvis han aldrig har været ude alene specielt når det er sådan et vejr som i dag..

• #2   19. jan 2006 nah.. så lader jeg bare være.. ville ikke kunne tilgive mig selv hvis der skete mit barn noget...

• #3   19. jan 2006 Ja jeg tør ikke at lukke mine ud... Så hvad der skete med min Shiva(kan læses i hendes profil, hvis det ønskes)...

Og lige til noget andet... Er der ingen sne i KBH??? I min have ligger der i hvert fald 10-15 cm... hvis ikke mer...

• #4   19. jan 2006 hej.
    Jeg syns ikke du skal lukke ham ud, hvis det er lige så meget sne som her i nordjylland så syns jeg virkelig du ikke skal lukke ham ud. Og han kan jo også blive væk...og når der er biler og hunde...øh...det er meget svært at finde ud af. men det er rigtigt hvad Eva K siger.
    Men kender du ikke nogen der vil gå ud med ham?
    Men det vil eligevel nok være koldt udenfor for ham.
    Kom endelig forbi min kat.
    Hilsen Veronica

ps. Til May- Britt
    Er der virkelig ikke noget sne i KBH?...her i norjylland er der masser af sne...hihi

• #5   19. jan 2006 Tja jeg skovlede sne for 1½ time siden... det kan man overhovedet ikke se nu... Så du må også godt hente vores! :o)

• #6   21. jan 2006 Synes bestemt ikke at du skulle lukke ham ud. der er for mange farer... Er der ikke andre der kan gå en lille tur med ham. Jeg tror ikke du ville kunne tilgive dig selv hvis der skete noget alvorligt,.......

Kommentér på:
Tør jeg lukke ham ud

Annonce