Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat bider i mine planter
  • #2   9. sep 2010 Mange planter er meget giftige for katte, så pas på. Jeg kan i øvrigt fortælle dig at der efterhånden ikke er flere planter her i huset.

• #3   9. sep 2010 Jeg er også gået over til plastik blomster/planter smiley

• #4   9. sep 2010 Men jeg tænker bare er der ikke en muighed for at man kan have blomster, og så lære sin kat, at det må den ikke (= for jeg kan godt lide at have blomster i mit hjem, har os plastic men syntes, ikke det er nær så flot (=

• #5   9. sep 2010 ej det lyder da helt vildt synd for hende smiley godt der ikke sket den lille misser noget smiley smiley

• #6   9. sep 2010 Marie J - Ja man kan sikkert godt lære ens katte ikke at bide i planter, men åh gud det må tage lang tid smiley Det er det samme som at ens katte ikke må gå på spisebordet, man kan bruge lang tid på at løfte kattene ned og sige fy, men når man sover så går de jo nok op på det alligevel smiley

• #7   9. sep 2010 Hehe ja du har sikkert ret (= vil bare ikke lade mine katte vinde, er ligeså stædig som dem' haha kan ikke klare katte på et bord heller ikke, men de er begyndt at forstå at det må de ikke, når jeg er der (=

• #8   9. sep 2010 Tror de fleste katte spiser eller bideri blomster. Jeg har endeligt fået lært mine de gamle en blomst må de spise og de andre er mors.Den lille palme de spiser står i det værelse hvor deres udgang til voliere er og deres store kradsebræt. To farvede blomster er farlige for katte, altså hvis vi snakker grønne planter. Alm grønne blade og så lyse blade i planten så er de farlige. Julestjerner er også farlige for katte. Jeg har altid julestjerner i stuevinduet til jul men i år tror jeg ikke jeg kan have dem da de gamle misser er gået bort og de nye skal jo først lære det. Vandsprøjten frem igen, er effektiv hvis de ikke må spise blomster. Jeg har kun blomster de må tygge i for man kan jo ikke være over dem hele tiden.

• #9   9. sep 2010 Jeg tænker lidt om det kan være fordi den gerne vil have lidt kattegræs????

Mine gjorde det nemli, men så såede jeg kattegræs, og så har de ikke gjort det siden.

• #10   9. sep 2010 Vil også anbefale at købe noget kattegræs, og selvfølgelig fjerne alle giftige planter, hvis der er nogle af dem, og evt. stille andre planter hvor katten har svært ved at nå dem.

• #12   9. sep 2010 Duftgeranie røre de ikke, den dufter af citron. Det var den man i gamle dage kaldte ørepineplanten.
    Jeg har ind imellem stuebambus, men de er nu købt specielt til misserne..

Kommentér på:
Min kat bider i mine planter

Annonce