{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

Forarget ! {{forumTopicSubject}}

Tråd set andet sted om katte som slangfoder :O(
Kan ikke forstå man behøver at være vulgær og ondskabsfuld overfor andre dyretype-elskere.
Vi har da alle hver sit ynglingsdyr og behøver ikke være venner for det, men lidt moral og etik gør ikke noget.
Jeg blev såret, da jeg så det.
mvh merete

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forarget !
  • #1   28. sep 2010 Jegvil starte med at sige at jeg holder utrolig meget af mine katte.

Men hvis katten er død inde slangen bliver fodret, så er det vel ikke være end hvis den blev fodre med mus.

• #2   28. sep 2010 hmm jeg bruger da kaniner i min madlavning og er ikke bleg for at fortælle om det...
    for vi brugte jo kaniner i madlavning da vi ikke havde køer og grise lige i køledisken og det smager formidabelt

så kan folk jo bare lade være med og læse mine annoncer.. smiley

MEEEEN den med katte sys jeg nu uanset hvad ikke er særlig go da det kan gøre mere skade end gavn på ja både slange og kat,..

• #3   28. sep 2010 Ja, og det er som sædvanlig et kuld killinger, man ikke vil tage vare på, og vil aflive dem selv, selvom de er store.Hvilket jo er forbudt.

• #4   29. sep 2010 mette s

enig. alle dyr skal behandles ordentlig og aflives humant, om det så er køer, grise, får osv. eller om det er vores katte eller hunde er mit hovede ligegyldigt.

dyr skal behandles med respekt uanset hvad deres nytte er smiley

• #5   29. sep 2010 Nu er definitionen på kæledyr meget gråtonet. Nogle holder høns som kæledyr, andre marsvin. Men det er da ingen hemmelighed at begge dele bliver anvendt til menneskeføde. Netop pga. den gråtone, synes jeg ikke, at man nødvendigvis kan gøre sig til herre over hvilke dyr andre må spise og ikke spise.
    Jeg har intet problem med, at man fodre sin slange med kat, hund, giraf, mus eller hvad man nu bruger. Nogle sender jo også deres katte ud i haven, hvor de kan fange mus og fugle - tiltrods for at katten har adgang til en skål Whiskas.

Jeg tror man skal passe på med ikke at blive for dobbeltmoralsk eller for følelsesladet i sådanne sager. Dyreverden er ubarmhjertigt indrettet, og det kommer vi ikke udenom.

• #6   29. sep 2010 Maibrit G ENIG

Kommentér på:
Forarget !

Annonce