589 visninger
|
Oprettet:
Forarget ! {{forumTopicSubject}}
Tråd set andet sted om katte som slangfoder :O(
Kan ikke forstå man behøver at være vulgær og ondskabsfuld overfor andre dyretype-elskere.
Vi har da alle hver sit ynglingsdyr og behøver ikke være venner for det, men lidt moral og etik gør ikke noget.
Jeg blev såret, da jeg så det.
mvh merete
maj 2007
Følger: 14 Følgere: 119 Katte: 32 Emner: 58 Svar: 969
Men hvis katten er død inde slangen bliver fodret, så er det vel ikke være end hvis den blev fodre med mus.
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 10 Emner: 44 Svar: 504
for vi brugte jo kaniner i madlavning da vi ikke havde køer og grise lige i køledisken og det smager formidabelt
så kan folk jo bare lade være med og læse mine annoncer..
MEEEEN den med katte sys jeg nu uanset hvad ikke er særlig go da det kan gøre mere skade end gavn på ja både slange og kat,..
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 7
sep 2010
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 217
enig. alle dyr skal behandles ordentlig og aflives humant, om det så er køer, grise, får osv. eller om det er vores katte eller hunde er mit hovede ligegyldigt.
dyr skal behandles med respekt uanset hvad deres nytte er
apr 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 14 Svar: 786
Jeg har intet problem med, at man fodre sin slange med kat, hund, giraf, mus eller hvad man nu bruger. Nogle sender jo også deres katte ud i haven, hvor de kan fange mus og fugle - tiltrods for at katten har adgang til en skål Whiskas.
Jeg tror man skal passe på med ikke at blive for dobbeltmoralsk eller for følelsesladet i sådanne sager. Dyreverden er ubarmhjertigt indrettet, og det kommer vi ikke udenom.
maj 2007
Følger: 14 Følgere: 119 Katte: 32 Emner: 58 Svar: 969
Forarget !