{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
521 visninger | Oprettet:

Kattemor og killing ses efter 4 uger {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er hjemme hos mine forældre her i ferien, og de har jo fået en af min Silkes killinger, som også er hunkøn. Jeg troede, at de ville være gode venner. Men killingen hvæssede af Silke, som bare så på killingen. De har dog været tæt på, og snusse til hinandens næser flere gange. Men den lille hvæsser stadig i dag. På et tidspunkt her i eftermiddag, så jeg dem ligge tæt på hinanden på tæppet, og så tog jeg den lille hen til sin mor, mens jeg holdt den fast, og Silke begyndte at slikke hendes killing. Men da jeg gav slip, så løb den væk.

Vil de blive gode venner på et tidspunkt?, og hvor lang tid tager sådan noget?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattemor og killing ses efter 4 uger
  • #1   14. okt 2010 det er som 2 fremmede katte der skal blive venner,det kan godt tage noget tid

• #2   14. okt 2010 ja det er som to fremmede katte, og det kan tage noget tid, som pernille J skriver..
    ved mine tog det en halvanden uge ..

• #3   14. okt 2010 Jeg forstår ikke helt. Har de været adskilt fra hindanden?
    Hvor gammel er killingen?

Du skal ikke begynde at holde den ene eller den anden fast, så gør du det bare være.
    Lå de 2 ved siden af hinanden?

• #4   14. okt 2010 Hehe godt der er andre, der forstår det smiley

Tror jeg forstår nu smiley

• #5   14. okt 2010 killingen bliver 15 uger på lørdag, og den var lidt over 11 uger, da den blev hos mine forældre, og jeg tog hjem til mig selv med Silke og de to andre killinger. Ved godt at de ikke må fjernes inden 12 uger, jeg havde det også dårligt med det, men Silke var i gang med at afvænne dem, og havde gjort det i lang tid, inden afskillesen.

Der er gået cirka 4 uger siden de sidst har været sammen. Vidste ikke katte glemmer så hurtigt smiley hehe, men man lærer jo altid noget nyt

Men håber, at de snart kan blive venner igen
    Men jeg holdt den ikke stramt fast, kun løst, så den kunne sagtens gå hvis den ville. men gjorde det først da jeg fjernede hænderne

Kommentér på:
Kattemor og killing ses efter 4 uger

Annonce