{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
975 visninger | Oprettet:

katte tisseri {{forumTopicSubject}}

hej, jeg har en hunkat på snart 4 år, som pisser over alt. det har hun gjort et godt stykke tid nu, og vi har skiftet grus og tømmer katte bakker flere gange om dagen, men alligevel pisser hun over alt. hun tisser i møbler, på komfur, og hvor hun ellers kan komme til. tror sammenlagt hun har små tisset et årstid nu. men her for nylig er hun begyndt at tisse meget. overvejer om vi skal gå af med hende, for det er ikke til at holde ud, at der er tisset over alt når man kommer hjem.

skal lige siges at jeg har haft hende med til dyrlæge, og hun fejler ikke noget

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  katte tisseri
  • #1   23. okt 2010 Hvis alle sygdomme er udelukket, så har du en kat der er meget utilfreds/utryg... Hvornår begyndte tisseriet, er der sket nogle ændringer i jeres hjem omkring tidspunktet?

Det eneste jeg lige kan anbefale er feliway, og jeg ville nok både købe til stikkontakt og spray...

Det er utrolig svært at få en kat renlig, når den først er blevet urenlig....

• #3   24. okt 2010 hun er neutraliseret. hun blev testet for det hele for ca et halvt år siden. og hun fejler intet..... altså vi fik killinger for godt et år siden, og det er faktisk lige siden hun er begyndt. men så blev en af killingerne solgt, og så holdte hun op, men begyndte så igen

• #4   24. okt 2010 Prøv med feliway, det kan købes hos dyrlægen, fortæl om kattens uvaner og så anbefaler de hvilket et af produkterne der er bedst til din kat...

Jeg fik min kat renlig med sprayen... jeg sprøjtede overalt hvor hun havde sat sig... og da det var værst med at hun gjorde det i sengen, så lukkede jeg døren derind til i en periode plus der blev sprøjtet godt og grundigt igennem derinde.

Kommentér på:
katte tisseri

Annonce