{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af opvaskemaskine 113.000 kr.
  • Skift håndvaskarmatur på badeværelse 70.000 kr.
  • Hjælp med at sætte op lamper 40.000 kr.
  • Reparation af to cykler 60.000 kr.
  • Installering af plombering (verifikationsmærke) ved elmåler/elskab 68.500 kr.
  • opsætning af TV på væg 80.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattene kaster op
  • Karoline H
    Karoline H Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #1   23. okt 2010 De kaster op,
    de kaster brunt slim væske op...

• #2   23. okt 2010 Whiskas er at sammenligne med junkfood fra de forskellige burgerkæder og grillbarer og bør aldrig være hovedfoder for en kat.

Prøv at give dem noget rigtigt kattemad fra enten RC, IAMS, Hills Applaws, Olivers osv osv. Der er nok at tage af.

• Karoline H
    Karoline H Tilmeldt:
    okt 2010

#3   23. okt 2010 det er lige startet idag..
    og det er sådan noget brun slimet snask..
    og så kastede den også noget hvidt op, som kunne ligne spyt.

• Karoline H
    Karoline H Tilmeldt:
    okt 2010

#4   23. okt 2010 De får ikke whiskas..

• #5   23. okt 2010 det skrev du da

• Karoline H
    Karoline H Tilmeldt:
    okt 2010

#6   23. okt 2010 Ja de der anti hairball.. men ikke tørkost .. altså normalt tørkost...

• Karoline H
    Karoline H Tilmeldt:
    okt 2010

#7   23. okt 2010 men kan nu høre fra min mand at han har givet dem deres normale tørkost blandet op med noget fra whiskas ????
    men kan det være det????
    og nu vil den ene kat ikke spise eller drikke noget.... ????

• #8   23. okt 2010 Karoline hvis den ikke vil spise eller drikke i mere end et døgn så skal du få den tilset af en dyrlæge, der kan være mange årsager til det at de kaster op, men sådan noget med maven kan desværre gå hurtigt den gale vej smiley
    god bedring med dem smiley

• Karoline H
    Karoline H Tilmeldt:
    okt 2010

#9   23. okt 2010 vil det skade hvis jeg ventede til imorgen, eller skal det være nu og her? for så vil det blive nu og her.. men vil det skade hvis det ventede til imorgen, for og se om den fik det bedre ?

• #10   23. okt 2010 man kan jo aldrig give nogen garantier.... men jeg ville prøve at give den noget vand i munden med en engangssprøjte og så ville jeg vurdere om jeg synes den er blevet mere sløv end normalt, hvis den er det ville jeg søge dyrlæge med det samme smiley
    Når i når til dyrlægen så et godt råd til jer få dem til at lære jer hvordan man tager temperatur på katten og så køb et termometer ( han har sikkert et ) det er en rigtig god ting at have i sit hjemme apotek til katte.... ligesom engangssprøjter.... held og lykke med dem.... krydser fingre for det går godt og katten blir frisk

• #11   23. okt 2010 vil nu nok sige du kunne vente til imorgen, da det først er startet idag.

• #12   25. okt 2010 Hej Karoline nu er det et par dage siden og jeg kunne da godt lige tænke mig at høre om det går godt igen eller om det har været nødvendigt med dyrlæge besøg ???? vi lærer jo hver dag vi lever

Håber det bedste

mvh Marlene

Kommentér på:
Kattene kaster op

Annonce