1.023 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

hvorfor gør hun det?? tisser når man.. hvorfor gør hun det?? tisser når man..

hej kg smiley

hver gang (næsten) jeg fjerne klumper i kattebakken så kommer BimBam løbende og sætter sig op i kattebakken og tisser i mens?? kun sådan en lille tår og nogle gange laver hun stort. jeg kan stå og fjerne klumper imens, det er hun ligeglad med.

hvorfor gør hun det??

er det ligesom med os mennesker at vi kan blive tissetrængende ved at høre rindende vand??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvorfor gør hun det?? tisser når man..
  • #1   28. okt 2010 Lytter lige med, min Safir gør det også!

• #3   28. okt 2010 hehe, jeg synes altså det er lidt underligt smiley men det er jo kun ti at more sig over.

da jeg tømte kattebakken helt sidste gang, brugte jeg et fejeblad til at fjerne det sidste, så det lugtede self af kattegrus. og imens jeg tog det sidste som fejebladet ikke kunne, kunne BimBam ikke komme til i kattebakken . så tissede hun bare på fejebladet istedet smiley hehe

• #4   28. okt 2010 ¨hehe, mine katte gør det også...

Herhjemme renser vi kattebakkerne udenfor, og så når jeg er færdig med dem, stiller jeg dem ned på jorden, og går hen til den store skraldespand og smider det ud .. og så tisser de lige i kattebakkerne, selvom de er udenfor, hvor de kan tisse lige hvor det passer dem, og som de også plejer når de er udenfor..
    men ja tror bare de er glade for den bliver gjort rent smiley

• #5   28. okt 2010 Jeg har også altid et par stykker der enten sidder i kø eller studerer mig når jeg tømmer bakken. Tror det er meget normalt.

• #6   29. okt 2010 He He.. jamen de vil jo bare hve den rene bakke.. her gør de det osse

• #7   29. okt 2010 hehe okay smiley tak for svar allesammen smiley

• #8   29. okt 2010 Jeg tror nu mere, de gør det, fordi de vil afsætte deres dufte igen, så kattebakken igen dufter af dem - man har jo lige fjernet deres dufte ;O)

• #9   29. okt 2010 Hæ hæ begge vores katte gør det også.

• #10   29. okt 2010 Jeg har osse altid 2-3 "hjælpere" når jeg tømmer kasser og især 1 af dem synes det er sjovt at sidde i kassen mens der fjernes klumper. Tror bare de vil være med når man laver noget. De "hjælper" nemlig osse når jeg sorterer vasketøj, pakker varer ud og sætter på plads. Og ikke mindst er de MEGET "hjælpsomme" når der skal hældes foder på tønder.

• #11   29. okt 2010 Jeg tror også det er fordi de vil sætte deres duftspor igen. Vores gør det også. Og den er sikker hver gang. Tror bare gerne de vil markere at det er altså min kattebakke. her skal der "dufte" af mig.

Kommentér på:
hvorfor gør hun det?? tisser når man..

Annonce