{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder til opfedning?
  • #1   20. nov 2010 Killingefoder.der er lige kommet et specielt til mco fra royal canine.
    jeg er selv lige gået over til josera,fordi jeg har fået at vide det er godt og mine katte både store og små er helt vilde med det.

• #2   20. nov 2010 jeg fik et kanon råd af en
    køb noget sphynx foder og bland med dit killinge foder
    så tager den på med garanti
    det er bare godt knuus

• #3   20. nov 2010 enten kan du vælger fx sphynx foder som cath skriver, det har en lidt højere fedtprocent/energi. Eller du kunne osse vælger at fodre med råt kød. Her er der mulighed for at vælge fars med høj fedtprocent.
    Er din killing sygelig tynd, kan den have orm.
    Du har osse mulighed for at give den A/D foder, fåes kun hos dyrlæge her i DK ellers på engelske hjemmesider.
    Men når det nu er en killing ville jeg helt sikkert lægge vejen forbi dyrlægen for at udelukke orm eller andet der kunne lægge til grund for at den er tynd.
    Det er osse muligt at den render alt "krudtet" af sig under leg

• #4   20. nov 2010 Det er en hittekilling/tilløber jeg har taget til mig, hun har været uden hjem/foder mindst en mdr mener dyrlægen, så hun er meget undervægtig. Havde hun ikke alt det pels, puha et syn :s

• #5   20. nov 2010 Hun har fået loppe og ormekur.

• #6   20. nov 2010 Så synes jeg at du skal købe nogle dåser A/D foder hos dyrlægen og så noget killingefoder af et godt mærke. Din dyrlæge forhandler sikkert Hills eller Royal Canin, h*n tager ca 100 kr mere for det samme som du kan købe hos dyrhandel

• #7   20. nov 2010 A/D er hvad det hedder eller en forkortelse ?

• #9   20. nov 2010 A/D er dåsemad med ekstra spark i. Og ja det er Hills der laver det. Desværre er det kun hos dyrlægen du kan købe det, ellers er der engelske hjemmesider hvor det osse fåes og til billigere penge. Men som Susanne skriver så fed cremefraishe 38% blandet med enten fars eller kogt fisk er heller ikke tosset.

• #10   21. nov 2010 Det vi fik med fra dyrlægen i prøvepakker, var fra rc kitten 4mdr + operation, mener jeg det hed. Er det noget vi skal forsætte med når det er spist, skifte til noget andet med det samme eller hvordan? Det er jo ikke noget problem med de to andre jeg har, for de får voksenfoder og har ingen problemer.

• #11   21. nov 2010 Der er osse lidt ekstra i det du har fået med fra dyrlægen, så det kan du godt forsætte med et stykke tid. Men du skal være klar over at de andre misser du har sikkert osse gerne vil have deres del af det.

• #12   21. nov 2010 Åhh ja, de er ret begejstret for det, så det kan ikke bare stå fremme smiley

Kommentér på:
Foder til opfedning?

Annonce