{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.224 visninger | Oprettet:

Holde kattene ude af køkkenet? {{forumTopicSubject}}

Vores to norske skovkatte må ikke være i vores køkken, da de fælder kraftigt, og et ved de udemærket og går heller ikke i køkkenet når vi er hjemme. Så snart vi sover eller er væk, så valser de lystigt ud og piller i alt, så potteplanter mv. på magisk vis har fået pels mens vi var væk!
Vi har overvejet at sætte sådan nogle børnetremmer for, som vi kan slå ud i døråbningen. Hvad gør i andre ved problemet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Holde kattene ude af køkkenet?
  • #2   12. dec 2010 Mine lader jeg gå i køkkenet, også tørre jeg bare alle flader af inden jeg skal lave noget.

  • #3   12. dec 2010 Nej problemet er at der næsten ingen døre er i vores lejlighed, det er meget åbent, så de kan frit gå alle steder. Hvis vi børster dem hver dag, så bliver de så sølle at se på, vi har prøvet smiley

  • #5   12. dec 2010 Jamen altså, de kan kun holdes ude med en dør. Som Amigo skriver så få fat i en foldedør, da et børnegitter ikke kan holde nogen kat ude. Men det var vel osse en mulighed at børste dem dagligt.

  • #8   12. dec 2010 Susan, de bliver bøstet et par gange om ugen, så deres pels filtrer ikke, ved godt det er vigtigt også pga. hårboller. Men ja, som du siger, så vil vi ikke have vores katte i køkkenet, også selvom andre ikke forstår det, men jeg tror måske det bliver sådan en foldedør som der bliver nævnt smiley

  • #10   12. dec 2010 Vi har børnegitter pga. vores hund ikke må være sammen med dagplejebørnene. Vores ene kat misser springer bare over, vores anden kat obelix ja han sætter sig og miaver til der er en der gider åbne, han har aldrig hoppet over.

Kommentér på:
Holde kattene ude af køkkenet?

Annonce