{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Kattepension eller hjemme {{forumTopicSubject}}

Jeg skal på ferie i maj og jeg er væk i 6 dage, men jeg lidt i tvivl om jeg skal sætte ham i kattepension eller lade ham blive hjemme. Han er en indekat og er alene, så jeg ved ikke om han vil blive forvirret af at komme i en pension. Jeg kan sagtens få en til at komme og se til ham derhjemme hver dag.
Hvad gør i med jeres kat når i tager på ferie?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattepension eller hjemme
  • #5   12. jan 2011 Det bedste for katten er at være hjemme smiley De slipper for det stress det er for dem at komme et fremmedsted hen uden nogen de kender smiley

• #6   12. jan 2011 Min mor kommer og kigger til vores katte mindst to gange om dagen når vi er på ferie. Ofte spiser hun aftensmad hos os så hun er her nogle timer. Katte finder hurtigt ud af hvad tid hun kommer så de står klar ved døren smiley

• #7   12. jan 2011 Når du kan få nogen til at komme og se til katten, så synes jeg det er den bedste løsning.
    Som sikkerhed, aftal med kattepasseren, at I kontakter hinanden midtvejs i ferien. Der KAN jo ske noget med kattepasseren, og så ville katten være ilde stedt.

• #8   12. jan 2011 Tak for jeres svar. Jeg tro løsningen er at han bliver hjemme hvor han føler sig tryg.
    Der er ikke nogen der kan overnatte hos ham da det er en familieferie jeg skal på... minus min bror som så skal se til felix, men han har også sig egen kat at se til.

Kommentér på:
Kattepension eller hjemme

Annonce