Fange "vildkat" {{forumTopicSubject}}
Vi har en kat som render her hos os. Jeg er næsten sikker på at det er en vildkat.
Den har bidt vores katte 3 gange nu. 2 af gangene måtte vores katte en tur til dyrlægen.
Nu har jeg sat en fælde op, i håb om at jeg kan fange den.
Har ringet til kattens værn, og de har givet dyrlægen besked om at jeg evt. ville komme med den (hvis jeg altså fanger den).
For det første så er det synes for den her kat, at den går ude, uden mad osv.
For det andet er det også synd for vores katte, at den ikke kan lade dem være i fred.
Jeg skal nok skrive om jeg fanger den, og videre forløbet.
Det er en kæmpe stor sort hankat. Håber ikke den er alt for vild, for skal have den ind i bilen.
maj 2004
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 112 Svar: 111
Har lige været ude at kigge, der var ingen kat. Er helt nervøs, tænk hvis den går helt amok. Jeg er alene hjemme, min kæreste er på arbejde, og er først hjemme kl 22.
maj 2004
Hvis den ikke er gået i inden kl halv fem, så fjerner jeg fælden igen, og stiller den op i morgen tidlig.
Det ville nemlig være synd hvis den skulle være der hele natten, og jeg har ikke mulighed for at tage den ind nogle steder, da vi jo selv har 2 katte.
Er også ret sikker på at det er en vildkat, så vil helst ikke have den ind i huset.
maj 2004
Det vil jeg gøre.
Har forresten også lige svaret dig inde på katteforum.
feb 2006
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 15
min far skød den med sit haglgevær, og den døde med det samme
det virker nok lidt groft, men jeg tænker mere på det som at den er kommet til et bedre sted.
Fange "vildkat"