{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

Fange "vildkat" {{forumTopicSubject}}

Vi har en kat som render her hos os. Jeg er næsten sikker på at det er en vildkat.
Den har bidt vores katte 3 gange nu. 2 af gangene måtte vores katte en tur til dyrlægen.
Nu har jeg sat en fælde op, i håb om at jeg kan fange den.
Har ringet til kattens værn, og de har givet dyrlægen besked om at jeg evt. ville komme med den (hvis jeg altså fanger den).

For det første så er det synes for den her kat, at den går ude, uden mad osv.
For det andet er det også synd for vores katte, at den ikke kan lade dem være i fred.

Jeg skal nok skrive om jeg fanger den, og videre forløbet.
Det er en kæmpe stor sort hankat. Håber ikke den er alt for vild, for skal have den ind i bilen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fange "vildkat"
  • #1   9. feb 2006 Jeg har fået fat i en fælde. Og jeg har sat den op. Venter bare på at katten går deri.
    Har lige været ude at kigge, der var ingen kat. Er helt nervøs, tænk hvis den går helt amok. Jeg er alene hjemme, min kæreste er på arbejde, og er først hjemme kl 22.

• #2   9. feb 2006 Jeg har stilt en hel skål med vådfoder og tun ind i buret. Jeg render derude hele tiden.
    Hvis den ikke er gået i inden kl halv fem, så fjerner jeg fælden igen, og stiller den op i morgen tidlig.
    Det ville nemlig være synd hvis den skulle være der hele natten, og jeg har ikke mulighed for at tage den ind nogle steder, da vi jo selv har 2 katte.
    Er også ret sikker på at det er en vildkat, så vil helst ikke have den ind i huset.

• #4   9. feb 2006 Tak for rådet Marianne H.
    Det vil jeg gøre.
    Har forresten også lige svaret dig inde på katteforum.

• #5   10. feb 2006 vi havde også en gang en vild kat der kravlede ind i vores hjem, og lavede rav i den
    min far skød den med sit haglgevær, og den døde med det samme
    det virker nok lidt groft, men jeg tænker mere på det som at den er kommet til et bedre sted.

Kommentér på:
Fange "vildkat"

Annonce