6.859 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hvor meget kattegrus skal der i? Hvor meget kattegrus skal der i?

Efter langtids research på nettet (inkl. KG) blev det til en pose Grey Golden Master 14 kg. Har godt nok læst et eller andet sted, at folk anbefaler at man fylder bakken op med ca 10 cm grus, men synes lige at det er lovligt meget at hele 14 kg er røget til en alm. kattebakke.

Hvormeget bruger I derude til 1 kattebakke (til 1 kat)?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor meget kattegrus skal der i?
  • #1   1. feb 2011 Jeg har to bakker, som jeg bruger en pakke grus til, dvs en halv pakke pr. bakke.. Det er kattegrus og ikke sand (ved ikke om det gør noget forskel med hvor meget af pakken, man bruger, hvis det er sand?).
    Håber du kunne bruge mit svar?

• #3   1. feb 2011 Bakken er vist også større end normalt, så det virkede bare meget smiley Stak en finger i gruset for at "måle" og der dækkede det en pegefinger, så det burde være rigelig.
    Susan: det er en indekat jeg har, så det er det eneste sted hun har til at efterlade sine eskrementer smiley

• #4   1. feb 2011 Kommer en halv pose i

• #5   1. feb 2011 Jeg kan få 2 sække af samme grus til at række til 2 ½ bakke.. ved ikk hvor mange cm det er.. Men man skal os passe på for meget for ellers ender alt gruset på den anden side af bakken.. Jeg har en som skraber ud af bakken når jeg har kommet for meget i..

Så alt efter hvor store bakkerne er og hvor mange katte samt hvor tit man skifter så finder du balancen.. Der skal være så de kan grave lidt og dække deres høm høm til..

• #8   1. feb 2011 jeg havde ca. 10 cm, katten skal jo kunne grave afføringen ned

• #9   1. feb 2011 Jeg bruger også Golden Gray Masters, jar de helt store bakker og der bruger jeg ca en hel pose i hver bakke, det er meget at fylde i på en gang og kan derfor virke voldsom, men eftersom man jo kun fjerne klumper og flylder lidt på af gangen i fremtiden er det ikke så dyrt alligevel.

Ved at fylde en ordentlig lag i bakken, kan katten begrave sine efterladenskaber ordentlig og dermed har du heller ingen lugtgener fra bakken.

• #11   2. feb 2011 Okay tak KG eksperter, så er jeg mere rolig smiley

Jeg fjernede urin-klumperne her imorges og det er godt nok noget godt grus i forhold til det jeg brugte tidligere (CatSan). Så kunne jeg godt se, hvorfor det var så vigtigt at fylde bakken så meget op, når klumpen ikke har en chance for at nå bunden smiley

Men så må jeg håbe at den hel 14 kgs pose holder længe, ellers kan det hurtigt blive dyrt!

Kommentér på:
Hvor meget kattegrus skal der i?

Annonce