{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.859 visninger | Oprettet:

Rikke K
Rikke K
Tilmeldt:
16. sep 2008
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 76

Stor killing bider og kradser !? {{forumTopicSubject}}

Ja det er ikke fordi det kommer bag på mig, at min store killing fra i sommers bider og kradser lidt, det hører jo næsten til det at være killing smiley Han har kun boet hos os lidt over en uge og har indtil i dag været "godheden selv", aldrig gjort noget han ikke måtte, næsten for artig af en kat at være. I dag begyndte han så at bide og kradse (det gjorde ikke rigtigt ondt, man kunne mærke det var en leg for ham) og han angreb også min kærestes fod under bordet he he...

Jeg tager det som et tegn på, at han er ved at falde til hos os og tør være sig selv. Tror I ikke det er sådan?

Jeg tænker på hvordan man egentlig bedst muligt tackler det? Indtil videre har jeg stille og roligt taget ham og sat ham ned på gulvet uden at sige noget, når han er begyndt med det. Tror ikke på at man skal råbe og skrige, det kommer der næppe noget godt ud af.

Rikke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stor killing bider og kradser !?
  • #1   9. mar 2011 Ja hvis du tager din kat i at lave ulykker så bare enten sige a a til den eller og så på kattens navn og så højt og tydelig NEJ.

    Min kat lille mis reagere på førstnævnte.


  • Rikke K
    Rikke K Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 76
    #2   10. mar 2011 What? Kaninører med pels? Uff hvor ækelt ha ha... nu er jeg vegetar så for mig lyder det nok ekstra ekstra klamt, men må vel vænne mig til det når nu jeg har fået et rovdyr i huset *gg*

  • Rikke K
    Rikke K Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 76
    #3   10. mar 2011 Sådan en "killing" fra i sommers - er det muligt at dens tænder klør på nuværende tidspunkt?? Det er HELT klart en leg og han er ret forsigtig, for det gør jo ikke ondt...

Kommentér på:
Stor killing bider og kradser !?

Annonce