{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

utydeligt øremærke - hvad gør vi? {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg har før oprettet en tråd omkring en tilløbende kat m. øretatoo - hvor det har været utydeligt.
Vi fik et tips om at lyse igennem kattens øre, og det har hjulpet os lidt.
Vi er kommet frem til ZZN0** (muligvis 27) Men det er vi ikke sikre på.
Vi har fundet en kat der har følgende øremærke 3 farvet og en hunkat, som det vi også har, men vi ringede til dyrlægen m. tilhørende bogstaver ZN - kalundborg, og hun ringede ´rundt uden held.

Hvad gør vi med dette?
kan vi ikke komme videre og finde ud af ejeren?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  utydeligt øremærke - hvad gør vi?
  • #1   11. mar 2011 Nå, så var du hurtig smiley Jeg fandt også frem til dyrlægen i Kalundborg.
    Jeg prøvede også at tjekke begge katteregistre med ** ved manglende tal, men på Dansk Katteregister (Inges Kattehjem) kom der pop-up-blokering som jeg ikke kan fjerne :S
    Har du tjekket i Dansk Katteregister også?

    Måske der bare ikke var nogen hjemme der hvor dyrlægen ringede til, eller ejeren er flyttet, det er jo nogle år siden katten blev tatoveret (det første Z betyder vistnok, at katten er tatoveret i 2004).

    Ellers kan Katteregistret vel kontakte ejeren.

    Man skulle da tro, at når katten både er mærket og har halsbånd, at der så er nogen, der savner den....


  • #2   11. mar 2011 Jeg prøver dansk katteregister også smiley
    Vil ihvertfald finde kattens ejere smiley
    Ja, tror os der er nogle der savner den, den har jo ikk halsbånd og øremærke for ingenting smiley


  • #4   11. mar 2011 Det er ikke alle dyrlæger der registrere øremærket i registeret (Det man skal betale til)

    I sin tid ved min kat der skulle jeg selv tilmelde inges, og så har jeg først senere fået ham ind i det andet..


  • #6   12. mar 2011 (Lidt OT, men i stedet for at starte ny tråd).
    Når jeg søger i Dansk Katteregister (inges) så virker det ikke. Der kommer pop-up-blokering, men det er ikke som normale pop-ups, hvor man kan give tilladelse til at vise dem ved at klikke øverst på skærmen. :S

    Er det mon bare min computer eller ....?


  • #7   12. mar 2011 Tak. At prøve en anden browser ved jeg ej, hvordan man gør, men vil prøve at ændre indstillinger.

    Tænkte bare, at hvis andre havde havde lignende problemer med Dansk Katteregister, at man burde kontakte dem.


Kommentér på:
utydeligt øremærke - hvad gør vi?

Annonce