Indekatte keder sig? Indekatte keder sig?
Hej alle.
Jeg har to hankatte på knap 2 år. På trods af de har hinanden virker det som om de keder sig. De går og miawer næsten hele tiden. Jeg prøver næsten altid at finde legetøj og alt muligt frem for at underholde dem, men er sjældent de gider nogle af delene.
Jeg har en ide om at de ville passe bedre som udekatte, men det har de ikke mulighed for at være da jeg bor i lejlighed. Derfor har jeg er jeg på det sidste begyndt at overveje om de ville have det bedre et sted hvor de kunne være ude når de ville.
Men da jeg elsker mine katte af hele mit hjerte, gør det ondt hvis jeg skal skille mig af med dem. Men vil helst dem det bedste.
Hvad synes i kloge katte-mennesker jeg skal gøre?
feb 2005
Følger: 246 Følgere: 240 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.934
Mine katte er også indekatte, da vi bor på 8. etage, og de keder sig ikke - ihvertsfald ikke når laseren er "på spil".
Potekram herfra.
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 18 Svar: 1.347
Lege tøj hvor de skal bruge hovedet lidt , som fun board eller andre .
Drille pinde er da bird rigtig god
maj 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 51 Svar: 252
nov 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 79
Har haft mange forskellige slags legetøj til dem, og har også indtil for nylig fungeret. Men pludselig gider de ikke noget af det mere
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 540
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 10
Tjahh bare sig jeg er tosset.. men jeg køber ind imellem en lille levende mus til kattene. sådan en fodermus som bliver brugt til slangemad. bare husk ikke at købe hanmus.. de udskiller sådan noget lugte og det stinker.
Så slipper du den bare løs.. jeg plejer at gøre det i bryggerset da det er nemt at gøre rent plus der ik er nogen sprækker eller noget..
Det kan få mine misser op af sofaen.. de gider heller ik legetøj
feb 2010
Følger: 20 Følgere: 11 Katte: 4 Emner: 42 Svar: 317
nov 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 79
Og tvivler meget på at det er opmærksomheden. Kan gå med dem i armene dagen lang, og lige så snart de bliver sat ned miawer de videre.
Og tror ikke det bare er snakke-miawen. Det er temmeligt højt og "insisterende".
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 4 Emner: 3 Svar: 166
Køb tørrede kaninører, poter m.m på jekas.dk, det og diverse teasere m fjer gør lykke herhjemme.....Prøv dig frem og find ud af hvad dine misser kan lide, katte r jo meget forskellige.
feb 2010
Følger: 20 Følgere: 11 Katte: 4 Emner: 42 Svar: 317
Indekatte keder sig?