Han spiser ikke ret meget.. {{forumTopicSubject}}
Jeg er en smule bekymret for Pelle.. Han spiser ikke så meget som han plejer at gøre.. han får kun 50 g mad om dagen, han får Hills science plan light foder, så det fylder jo noget mere selvom det kun er 50 g, men han spiser nærmest kun halvdelen af det han får om dagen? jeg er begyndt at give ham lidt blødfoder også, fra "dyrlægen" - men kun en smule, bare for at han får lidt andet, sådan en almindelig potionspose deler jeg ud over 3 dage, så det er måske en spiseske han får af det om dagen..
Hvad kan være grunden til at han ikke spiser? han er selvfølgelig lige flyttet hertil, men han er faldet godt til, og der er ingen problemer med ham overhovedet.. han laver ikke så meget, sover meget.. det er mest om morgenen han er mega aktiv og render rundt i hele lejligheden.. er lidt bekymret for ham
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Svar: 73
Til trådstarter: Det kan sagtens være pga af flytningen at han spiser mindre, giv det lidt mere tid og ellers skader et sundhedstjek ved dyrlægen aldrig
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Katte: 14 Emner: 14 Svar: 1.395
mar 2006
Følger: 36 Følgere: 21 Katte: 8 Emner: 31 Svar: 87
Grunden til at han kun får så lidt blødfoder er, at han ikke spiser det. Han starter med at slikke sovsen af, og det er først næste morgen det hele er spist (han får det normalt ved en 15 tiden når jeg kommer hjem)
Jeg tror også at det skyldes flytningen, og også det at han ikke laver noget.. han spiser nemlig mere i weekenden når vi er hjemme og han er lidt mere aktiv, når jeg er i skole og min kæreste er på arbejde, tror jeg bare at han sover hele dagen..
Men ja jeg giver det lidt mere tid, det er ikke fordi han er tynd eller noget, synes bare det er underligt han ikke spiser mere når det er, at han ikke får mere foder end han gør.. men light foder skulle jo også fylde noget mere i maven end almindeligt foder..
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 859
Enig med Lotte omkring kvaliteten - eller manglen på samme - på Light-foder.
mar 2006
Følger: 36 Følgere: 21 Katte: 8 Emner: 31 Svar: 87
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 859
Han spiser ikke ret meget..