{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

Halsbånd på eller ej {{forumTopicSubject}}

Jeg har 2 katte og en hund, kattene færdes frit ude som inde de har ikke halsbånd på fordi jeg er bange for de skal komme til at sidde fast et sted eller i hinanden omvendt var det jo rart at folk nemt kunne se mine katte har en fast bopæl og ikke forbarmer sig over de ´´árme kræ´´ og nupper dem.
hvad synes i ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Halsbånd på eller ej
  • #1   27. apr 2011 NEJ ingen halsbånd. Få i stedet dine katte øretattooveret eller chippet.

• #2   27. apr 2011 Helt enig med Marianne ,N
    Der findes så mange forfærlige historie om hvor slem katte er kommet til skade med dem.
    Har selv prøvet det for nogle år siden med en såkaldt sikker halsbånd hvor min kat hjemme hos min forælder hang fast i hækken og fik nogle meget grimme snit sår og det tog meget lang tid inden det var helet op så dybe var de.
    Og min brors eks, prøvet det, for ikke så langtid siden med en af hendes katte og det var inden for i kradsetræet.

• #3   27. apr 2011 Man kan købe sådan nogle elastikhalsbånd .... ved ikke om det var noget ...

• #4   27. apr 2011 Mine har halsbånd på så man kan se at de bor et sted, plus de er øretatoveret,men det halsbånd de har på har en nej lukning,så vis de sidder fast så kan det falde af.

Har haft mine katte i snart 1 år og der har ikke været nogen problemmer

• #5   27. apr 2011 det kan bestemt osse gå rigtigt galt med de såkaldte sikkerheds-halsbånd. Og jeg vil på det kraftigste advare imod dem. Jeg har set meget grumme tilfælde på det dyrehospital jeg arbejdede på en gang.

Kommentér på:
Halsbånd på eller ej

Annonce