{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.466 visninger | Oprettet:

Flaske killinger op? {{forumTopicSubject}}

I går var min onkel ude og gå med buskrydderen hjemme hos dem, og pludselig finder han 3 killinger liggende i det høje græs - han får desværre ramt den ene, meget lidt og hans kone, som er dyrlæge, får renset såret m.v. og det så fint ud.

Vi har ingen fertile katte hjemme på gården eller hos min mor (de er naboer), så vi aner ikke hvem MorMis er.

Men de 3 killinger blir lagt i en stor hundetransportkasse og puttet i et tæppe, og den står så selvf. hvor killingerne blev fundet.

MorMis hentede hurtigt den killing som var skadet, i går aftes lå der 2 tilbage og pt. er der så 1 tilbage.

Hvor længe skal vi vente og se det an, om hun får hentet dem alle?

I tilfælde af at MorMis ikke henter den sidste, står jeg på standby og så kører jeg ned og henter den sidste killing.
- Men hvordan flasker jeg sådan en op? Har aldrig i mit liv haft en killing faktisk, - vi har altid haft "2nd hand katte" som jeg kalder det smiley

Killingen er ca. 3 uger iflg. min tante, - de har øjne og kriblede lidt rundt inde i kassen, men ikke nok til at vi tror de selv er kravlet ud og væk.

Nogen gode råd? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flaske killinger op?
  • #1   3. jun 2011 Kan du ikke få brugbare råd af din tante, når hun er dyrlæge ? Spørgsmålet er om det er nødvendigt at flaske eller du lige så godt kan serverer modermælkserstatning i en skål og så noget killingefoder.

• #2   3. jun 2011 Lad være med at røre for meget ved dem, så vil moderen ikke kendes ved den. Hvis hun har hentet 2, så kommer hun nok også efter den sidste.
    Lad være med at begynd at flaske den op når du ikke kender til det, men find en anden missemor der kan klare opgaven, hvis hun ikke henter den.

Kommentér på:
Flaske killinger op?

Annonce