{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Laver stort og småt
  • #1   9. jun 2011 Hun kan ha' en urinvejsinfektion så hun forbinder kattebakken med smerte . få hende tjekket af dr. dyr smiley

• #2   9. jun 2011 har fået en tid til kl 9.15 smiley

• #3   9. jun 2011 Hvis du har lem i bakken, så fjern den - det samme med låget, hvis der er låg på.
    Brug også noget strøelse, der ikke er for hårdt ved dens poter.

Hvis katten er fertil, kan det også være forklaringen, for på den måde prøver hun er gøre hankatte opmærksom på sin tilstedeværelse.

Nu kan jeg se, at du har andre katte, og hvis du kun har én fælles bakke, ville jeg anskaffe en eller to mere.
    Mange katte foretrækker i forvejen at tisse og besørge hver sit sted.

Endelig bør bakkerne stå et sted, hvor katten ikke behøver være bange for at blive generet. Du skriver, at din lille datter kan gøre ALT ved kattene (hvilket jeg ikke kan lide, men det er en anden snak), og hvis hun vil tage dem, mens de er på bakken, vil de ikke bruge den.

• #4   9. jun 2011 hej nej har kun hende og hendes killing... der er ingen log eller lem smiley

har været til DR. Dyr med hende og det var ikke en urinvejsinfektion

han mener det er stress pga hun har mistet 2 af sine killinger smiley

min datter rør den ikke når den er i bakken og har hun aldrig fået lov til og det samme med når hun ligger i sin "hule"
    og bare fordi min datter kan gøre alt ved hende er det jo ikke ens betydene med at hun får lov smiley

• #5   9. jun 2011 Er hun blevet neutraliseret? Det kan nedbringe meget stress. Hunkatte kan jo gå i løb igen allerede efter en uge efter fødsel, og hvis hun så har mistet killinger, kan hun godt blive meget fokuseret på at ville parres igen.

• #6   9. jun 2011 nej det er hun ikke endnu..

men som skrevet mener DR. dyr det er stress

• #7   9. jun 2011 Jojo, men stress kan jo komme af mange ting. Og fertilitet er en af de klart hyppigste, når det kommer til urenlighed.

• #8   9. jun 2011 Hormonerne kan give stress, selv med P-piller. Jeg vil anbefale dig at få hende neutraliseret. Noget andet du kan prøve er at tage låget helt af bakken, så den bliver en åben bakke. Min hunkat fik pludseligt den ide at hun IKKE ville hverken tisse eller lave på en lukket bakke og gjorde det rundt omkring. Det stoppede samme dag lågene blev fjernet.
    Du bør osse have mindst en kattebakke mere. Nogle katte bryder sig ikke om at bruge sammen bakke som andre katte og nogen kan ikke lide at lave nr 1 og nr 2 i samme bakke. Og selv om hun tidligere har gjort det, kan det komme fra dag til dag.

• #9   9. jun 2011 i dag har hun lavet engang udefor bakken og resten af gangene i bakken både stort og småt ved ikke hvad der går af hende altid men som skrevet er der kun hende og hendes killing som er 3 uger har ikke andre katte

• #10   9. jun 2011 Hvor tæt står bakken på hende og hendes killing? Den kan godt stå for tæt.

Men jeg tror nu, at du meget grundigt skal overveje at lade hende nautralisere. I får langt mere glæde af hinanden, hvis hun får fred for hormonerne (og det giver altså betydeligt mindre stress og kan muligvis løse urenlighedsproblemet).

• #11   10. jun 2011 Som Lene skriver, så kan bakken godt stå for tæt på fødekassen, for en hunkat vil altid søge LANGT væk, når hun skal tisse eller besørge. Dette er rent instinktivt for ikke at lokke rovdyr til.

• #12   10. jun 2011 hun sætte sig til tider lige foran sin hule og laver smiley

Kommentér på:
Laver stort og småt

Annonce