Lidt guide til rette kattefoder ønskes. Lidt guide til rette kattefoder ønskes.
Jeg kunne godt bruge en lille smule hjælp omkring hvad der er af kattefoder ude på markedet, da jeg sådan set er ikke har så meget styr på mærkerne at det gør noget.
Jeg kunne godt tænke mig at prøve et andet mærke end mærket Hills, men jeg har brug for lidt hjælp til at finde det rigtige for mine labaner. Der er tale om foder til Oscar og Batman, mine to inde katte. Det sidste halve år, har de været på mærket der hedder Royal, men det synes jeg ikke at lige de to får så meget ud af.
Lad mig lige fortælle lidt om dem, sådan ganske kort og informativt.
Begge kattene er kastrerede hankatte. Oscar er 6 år og Batman er 7 år. Oscar har let til overvægt, og Batman har let til at veje for lidt. Oscar er en langhåret kleppert, med en normalvægt på 10 - 12 kg, og Batman er en korthåret, høj, slank, elegant herre med en normalvægt på 8 kg.
Oscar har sig en sund, flot, blank pels, der er meget fyldig. Han kan godt til tider have lidt problemer med hårbolde.
Batman derimod, har en pels der fælder forbandet meget, og efter min egen mening, så er han altså lidt mat og små kedelig i sin pels.
Er der nogle fodermærker i kan anbefale, som begge mine to herrer ville have godt af?
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
Jeg syntes fx barf er det bedste foder, mens andre ikke gør
sep 2010
Følger: 10 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 103 Svar: 379
Tænker lidt på om der ikke er bare ET eller andet præparat, som begge de de to herrer kunne have godt af, som er det samme foder, selv om de er vidt forskellige. ( Kattene er vidt forskellige altså. )
dec 2004
Følger: 253 Følgere: 209 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 69 Svar: 3.131
Lidt guide til rette kattefoder ønskes.