Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Krystal kattegrus
  • #1   16. sep 2011 Jeg prøvede 2 slags, brugsens og Petworlds, og ingen kunne jeg bruge da min kat nøs og nøs, hver gang han gik i det. Det kan kun være skidt for hans luftveje, men det ikke sikkert alle mærker gør det. Men det mærkelige ved det er, da jeg nævnte det for ham jeg købte det af i Petworld, efter utrykkeligt at nævne det ikke måtte støve, så alligevel støvede, sagde han at det fordi det skulle blandes med alm kattegrus/sand. Hmmm følte mig dum for det havde jeg da aldrig hørt før!!Han sagde det heller ikke da jeg købte det!! Men prøv dig frem :o)

• #2   16. sep 2011 Skal man rode rundt i det eller skal man kun flerne pøllerne?

Nogle siger man skal rode lidt rundt i det hver dag og andre siger man ikke skal rode rundt i det fordi urinen samles i bunden, er der nogle der ved det ?

• #4   17. sep 2011 Jeg kan bestemt også kun anbefale det:-)
    Vi fjerner også bare lige klatterne, vi roder ikke i det:-)

• #5   17. sep 2011 Jeg kan rigtig godt lide det her, fordi det er helt findelt: http://www.zooplus.de/shop/katzen/katzenstreu/nicht_klumpende_katzenstreu/silikatstreu/184653 Mine katte bryder sig ikke vildt meget om at træde på det grove (gør også ondt, hvis man træder på det uden sko :P). Evt. blandet med lidt af det her: http://www.zooplus.de/shop/katzen/katzenstreu/tigerino/tigerino_silikatstreu/200999 Det dufter rigtig behageligt.

Men jeg vil anbefale dig, at uanset hvilken type du bruger, at du hælder ~3 poser op på een gang. Så fjerner du hømmer dagligt og roder godt rundt i krystallerne. Det vigtigste med krystallerne er nemlig at holde dem tøre, og hvis man ikke har ret mange krystaller i kattebakken og/eller ikke roder rundt i dem, så kommer der våde, ulækre områder, der lugter. De 3 poser holder sammen længere end 3 enkelte poser hver for sig.

• #6   17. sep 2011 Okay, tak for svar smiley Fylder i lidt ekstra på bakken engang i mellem eller fylder i kun på en gang og så tømmer det hele når det trænger?

Pivnu ( glemmer du, så husker jeg det kat for kat)
    3 poser!? Det tror jeg ikk engang der kan være i en bakke, så er den hvertfald næsten fyldt helt op til randen ?

• #7   17. sep 2011 Når krystallerne er blevet gule, virker de så stadig, altså suger de stadig tis til sig? Skal jeg så bar skifte det hele når alle krystaller er ved at være gule?

Undskyld alle spørgsmål, men kender slet ikke til ksystal krus smiley

Syntes det sviner meget mindre end normalt kattegrus og så lugter det slet ikke.

Men jeg kan godt mærke det er meget skarpt smiley

• #8   17. sep 2011 Så er det dælme godt nok en lille bakke du har smiley Der er jo ikke ret meget i krystalposerne, typisk 5 liter (og 3,8 liter for det fine, men det er fordi det vejer mere). Jeg kan sagtens have 3 poser af det fine og en halv pose af det grove duftende i min kattebakke.
    Nå, men du skal i hvert fald fylde så meget i, at du har et godt solidt lag i hele bakken, der må ikke kunne skrabes ned til bunden.
    De gule krystaller suger ikke (ret meget) mere - derfor skal du blande det rundt hver dag, for ellers vil der komme steder med kun gule krystaller, og det lugter. Du skifter det hele, når krystallerne ikke længere bliver tørre af at du blander dem. Jeg vil sige, at du ikke er i tvivl.
    Grunden til at jeg opfordrer til at fylde rigeligt op er også, at især med de grove krystaller siver tissen typisk igennem, før krystallerne når at suge det hele, og så rammer tissen bunden, og det lugter også mere, end hvis den nåede at blive opsuget inden. De fine krystaller er i sagens natur også bedre til at undgå dette.

• #9   17. sep 2011 okay, mange tak for svar smiley du kommer så tit med nogle gode svar smiley dejligt med folk der gider hjælpe smiley

• #10   17. sep 2011 næste gang jeg køber vil jeg prøve og købe det fine du har anbefalet, for syntes det her er lidt skarpt, tænker det ikke må være rart for missernes poter. tror nu også sagtens der kan være to poser i smiley

Kommentér på:
Krystal kattegrus

Annonce