6.895 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Krystal kattegrus Krystal kattegrus
Er der noget der er bedre end andet? syntes der findes utrolig mange varianter af krystal kattegrus.
0 synes godt om
apr 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 3 Emner: 43 Svar: 213
mar 2009
Følger: 9 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 124 Svar: 331
Nogle siger man skal rode lidt rundt i det hver dag og andre siger man ikke skal rode rundt i det fordi urinen samles i bunden, er der nogle der ved det ?
maj 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 38 Svar: 179
Vi fjerner også bare lige klatterne, vi roder ikke i det:-)
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 859
Men jeg vil anbefale dig, at uanset hvilken type du bruger, at du hælder ~3 poser op på een gang. Så fjerner du hømmer dagligt og roder godt rundt i krystallerne. Det vigtigste med krystallerne er nemlig at holde dem tøre, og hvis man ikke har ret mange krystaller i kattebakken og/eller ikke roder rundt i dem, så kommer der våde, ulækre områder, der lugter. De 3 poser holder sammen længere end 3 enkelte poser hver for sig.
mar 2009
Pivnu ( glemmer du, så husker jeg det kat for kat)
3 poser!? Det tror jeg ikk engang der kan være i en bakke, så er den hvertfald næsten fyldt helt op til randen ?
mar 2009
Undskyld alle spørgsmål, men kender slet ikke til ksystal krus
Syntes det sviner meget mindre end normalt kattegrus og så lugter det slet ikke.
Men jeg kan godt mærke det er meget skarpt
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 859
Nå, men du skal i hvert fald fylde så meget i, at du har et godt solidt lag i hele bakken, der må ikke kunne skrabes ned til bunden.
De gule krystaller suger ikke (ret meget) mere - derfor skal du blande det rundt hver dag, for ellers vil der komme steder med kun gule krystaller, og det lugter. Du skifter det hele, når krystallerne ikke længere bliver tørre af at du blander dem. Jeg vil sige, at du ikke er i tvivl.
Grunden til at jeg opfordrer til at fylde rigeligt op er også, at især med de grove krystaller siver tissen typisk igennem, før krystallerne når at suge det hele, og så rammer tissen bunden, og det lugter også mere, end hvis den nåede at blive opsuget inden. De fine krystaller er i sagens natur også bedre til at undgå dette.
mar 2009
mar 2009
Krystal kattegrus