{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.949 visninger | Oprettet:

nærgående kat!! {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har et problem som jeg håber i kan hjælpe med.. om morgenen når jeg vågner så åbner jeg døren ud til gangen hvor kattene er. De miaver og løber mellem benene på mig ud på toilettet.. når jeg så sidder på toilettet så vil den ene kat bide mig i tæerne og den anden vil kravle om bag mig på toilettet.. det er så træls.. og hvis jeg sidder i sofaen kommer de med det samme og den ene slikker og vil bide i mine fingre.. den bider ikke hårdt men vil bare gerne nappe lidt.. er det noget med dens tænder eller hvad??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nærgående kat!!
  • #2   20. sep 2011 De er 21 mdr, så snart 1 år.. men det er kun den ene som vil slikke og bide i tæer og fingre

• #3   20. sep 2011 21 mdr. er altså 1 år og 9 mdr. smiley

Mine er præcis lige sådan... Det er jo bare fordi de er glade for at se dig, og gerne vil have opmærksomhed...
    De har jo måtte undvære dig hele natten, så selvfølgelig vil de gerne snakke!

Du skal bare være glad for at du har nogle katte som elsker dig!

• #4   20. sep 2011 TRÆLS??? de vil bare gerne i kontakt med dig og viser at de er glade for dig.

• #5   20. sep 2011 Jeg mente 21 uger smiley sorry..

• #6   20. sep 2011 I den alder er de bare ekstra nærgående, og NYD det !!!!

De viser bare at de elsker dig!

• #7   20. sep 2011 når de ikke er ældre, er det jo slet ikke så sært. Og i forhold til bid, så kan de opdrages blidt og kærligt til at lade være.

• #9   20. sep 2011 Kan måske godt forstå du ikke ønsker at din misser tjekker toilettet ud, mens du sidder på det, så det kunne du løse ved at gå på toilet selv?

Udover det ville jeg da bare synes det er dejligt at min(ne) katte viste deres kærlighed til mig. smiley

Min pige er os en lille bide/slikke trold, og hun har fået sig den ide at kl 4 næsten hver nat er slikke/bide næse tid, og hvis jeg ikke kan få hende beroliget til bare at ligge og put, så lukker jeg misserne ud af soveværelset så jeg kan få resten af min nattesøvn i fred. smiley
    Men ellers elsker jeg det når hun er i sit kærlige humør, det er dejligt at vide man er værdsat som madmor. smiley

• #11   20. sep 2011 Hvordan dælen kan du synes det er ligefrem træls at have en sød killing, der elsker dig og ikke kan undvære dig for du er jo i dens øjne det bedste den ved?

Bliver også hver morgen kl 4 stykker (godt og vej 3 timer før jeg skal op) vækket af en snude mod min næse, kildende knurhår, og en der MØVER sig ned under dynen til mig for at ligge i ske, og gerne ansigt mod ansigt og næse mod næse. Det synes jeg også kan være irriterende at blive vækket så tidligt, men ihh hvor kan man da bare ikke finde noget bedre end den puttemorgen. Jeg kan i hvert fald ikke..

• #12   21. sep 2011 Thilde - HØRT! HØRT! smiley Kender det kun alt for godt!

• #13   25. sep 2011 enig med thilde, BimBam skal også putte hver morgen og bokse en på brystet smiley selvom det er træls, kan jeg ikke få mig til at afvise hende smiley

• Rikke P
    Rikke P Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Svar: 2
    #14   16. jun 2013 jeg har en han kat som ca er 4 år gammel, han bider mig i hagen/finger/næse hvis jeg ikke nusser ham, og han stopper bare ikk hvis jeg ikk smider ham væk, men det virker som om at han ikk for nok opmærksomhed, jeg ved ikk hvad der er galt med det?? smiley

• #15   16. jun 2013 Ja mine på næsten 3 og 4 år, de gør det samme endnu smiley
    Jeg synes at det er meget hyggeligt.
    Det har været en meeeeget lang nat uden dig smiley

• #16   16. jun 2013 Jeg savner mine katte de nætter hvor de vælger et andet sted at sove smiley

Jeg har også en som nipper i mig, og gør tydeligt tegn til, at nu er det kæletid, og en som gerne vækker mig om natten, de er 1 1/2 og snart 8 år

De kommer altid og hilser på mig, når jeg er på tønden smiley men kravler ikke bag mig, men vil nu og da på skødet for, at nusse.

Hvis dine katte ikke er på værelset og du måske kun har en timestid om morgenen før du skal ud af døren, så vil de jo gøre meget for opmærksomhed smiley og sikkert også når du kommer hjem igen,,, det er godt du har to, for de har nok meget glæde af hinanden.

• Rikke P
    Rikke P Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Svar: 2
    #17   16. jun 2013 men jeg har også 2 og de er brødre men det er kun den ene ( frederik) som gør det, han bider mig i hagen og fingrene og i ansigtet hvis jeg ikk nusser ham og gir ham mega meget opmærksomhed ??? smiley forstår det ikk...

Kommentér på:
nærgående kat!!

Annonce