{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

"Det var kattens?" {{forumTopicSubject}}

Lige et lille sjovt indlæg, der fortæller om kattens intelligens..
Jeg har igennem længere tid undret mig over at den nederste skuffe på klædeskabet stod åben, når vi kom hjem. Jeg vidste at den var lukket, når vi kørte om morgenen.
Den anden fandt jeg løsningen på mysteriet! Liva lå og sov i skuffen over den der var åbnet. Hvordan hun får åbnet den nederste skuffe, ved jeg endnu ikke, andet end at hun klemmer sig ind under skabet og skubber den ud på den måde?
Andre der har oplevet lignende skøre påfund?


Kommentarer på:  "Det var kattens?"
  • #2   1. okt 2011 Mine åbner døre, vinduer og skuffer, uden det mindste problem. Så jeg må låse yderdøren og altid have døren til badeværelset lukket. Skabe er heller ingen forhindring og mine var ikke mange måneder før de fandt fidusen.

  • #3   1. okt 2011 Vores misser elsker vores købmands disk. Sådan en med 9 skuffer i. Hvis en skuffe står åben så hopper hun om bag skuffen og derfra kan hun komme op i de andre skuffer så pludselig åbner en skuffe sig og der ligger misser så, et øjeblik senere er det en anden skuffe der går op med misser i hæ hæ det er virkelig morsomt at se på.

  • #4   1. okt 2011 Vores ligger i en komodeskuffe og masersig ned bag ved og åbner de andre skuffer. Kan se rigtig uhyggeligt ud hvis man ikke lige havde set det komme.

    Skuffer er bare et hit herhjemme.. Gjorde en køkken skuffe ren på et tidspunkt og han ville ind bag ved og ligge så måtte vente en time på at han gad komme ud af sig selv bagefter.


  • #5   1. okt 2011 Min tidligere hankat, han kunne åbne skaber og skuffer uden problemer, han kunne låse vores dør op en enkelt gang, utrolig intelligens man oplever noglegange, Avalon nuher, det eneste han kan er at lege apport hele dagen og sove og så æde smiley men det kommer nok lige pludseligt smiley

  • #6   1. okt 2011 Det lyder godt nok sjovt.

    Det kender vi ikke her hjemme. Putte er ikke alt for kløgtig (ikke ment på nogen ond måde), hun bliver helt forvirret, hvis døren er på klem så sidder hun bare og miaver og miaver også selvom hun bare skal skubbe til den. Ikke engang hive bare skubbe. Det dur hun ikke til. Så det er vi ved at lære hende med godbidder på en anden side smiley

    Hun er ikke lært særlig meget. Vi fik hende som 10 måneder og var meget nervøs.

    Men det lyder sjovt med sådan nogen forskellige små mysterier der skal løses smiley


Kommentér på:
"Det var kattens?"

Annonce