{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.409 visninger | Oprettet:

Hun kan ikke lide mænd!? - min kat altså .. {{forumTopicSubject}}

Jeg har siden jeg har fundet Tøsen lagt mærke til specielt én ting...
HVER gang hun ser en mand så flygter hun/går i panik!
Altså hvis jeg tager hende stille og roligt op og der kommer en mand, så bliver hendes blik uroligt og hun gør alt for at flygte så langt væk som muligt..

Det er både ved min papfar, min onkel, det mandlige personalet, pedelen, vinduespudseren og en kammerat..
Lige så snart det er en kvinde så er der INTET, så er hun bare som hun plejer : Glad, legesyg, nysgerrig, kontaktsøgende og alt det hun nu plejer at være, altså der er virkelig intet der.

Min teori er at INDEN jeg fandt hende var hun ved en mandlig ejer som ikke behandlede hende ordenlig ..

- Hun blev fundet driv våd i en hæk, sulten og frysende og kun lige og lige 12 uger..
Hun var nok ikke vildkat da hun kom når man kaldte "mis mis" og sådan noget..

Har i nogen idéer til hvorfor hun ellers kan være så bange for mænd ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hun kan ikke lide mænd!? - min kat altså ..
  • #1   20. dec 2011 Der er én enkelt mand ( dreng ) hun nogenlunde har accepteret ...
    Men i starten var hun ligesom over for de andre!..

• #3   20. dec 2011 Min sidste plejemis var også bange for mænd og der gik lang tid inden hun accepterede min søn. Men tog han en hættetrøje på, var hun angst igen. Ud fra hendes adfærd er jeg og andre ikke i tvivl om at hun har været udsat for noget meget traumatisk fra en mandsperson, måske i hættetrøje. Så du har sikkert ret i at din kat har oplevet noget grimt inden du fik hende. Det er ikke sikkert det ændre sig, men det kan lade sig gøre med megen tålmodighed og langsom tilvænning. Lad være med at tvinge hende, det sætter kun det hele tilbage igen.

• #4   20. dec 2011 Nogle katte foretrækker kvinder på grund af deres stemmer, der er lysere end mænds.
    Drengen, som din kat accepterer, har vel også en lysere stemme end en voksen mand?

• #5   20. dec 2011
    Tro mig, jeg tvinger hende bestemt heller ikke - hun skal helt selv bestemme hvem hun vil snakke med og hvem hun ikke gider smiley
    Altså tror grunden til at hun har accepteret drengen er pga hans lyse stemme ( han er 14 år ) og pga at han ikke bare gik hen til hende men ventede på at hun kom til ham smiley

• #6   21. dec 2011 Sjovt min Laura kan bestemt heller ikke li mænd og får jeg gæster og det evt er min far eller en kammerat så gemmer hun sig under sengen til de er væk selv mine nevøer kan hun ikke li men når det er mine søskende mine niecer mor osv så er der intet overhovedet !

• #7   21. dec 2011 Min kat Ullie eeeeeeeelsker mænd - hun hænger op af dem lige fra de træder ind af døren ..
    Sjovt smiley

Kommentér på:
Hun kan ikke lide mænd!? - min kat altså ..

Annonce