Hun kan ikke lide mænd!? - min kat altså .. {{forumTopicSubject}}
Jeg har siden jeg har fundet Tøsen lagt mærke til specielt én ting...
HVER gang hun ser en mand så flygter hun/går i panik!
Altså hvis jeg tager hende stille og roligt op og der kommer en mand, så bliver hendes blik uroligt og hun gør alt for at flygte så langt væk som muligt..
Det er både ved min papfar, min onkel, det mandlige personalet, pedelen, vinduespudseren og en kammerat..
Lige så snart det er en kvinde så er der INTET, så er hun bare som hun plejer : Glad, legesyg, nysgerrig, kontaktsøgende og alt det hun nu plejer at være, altså der er virkelig intet der.
Min teori er at INDEN jeg fandt hende var hun ved en mandlig ejer som ikke behandlede hende ordenlig ..
- Hun blev fundet driv våd i en hæk, sulten og frysende og kun lige og lige 12 uger..
Hun var nok ikke vildkat da hun kom når man kaldte "mis mis" og sådan noget..
Har i nogen idéer til hvorfor hun ellers kan være så bange for mænd ?
okt 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 42 Svar: 122
Men i starten var hun ligesom over for de andre!..
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Drengen, som din kat accepterer, har vel også en lysere stemme end en voksen mand?
okt 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 42 Svar: 122
Tro mig, jeg tvinger hende bestemt heller ikke - hun skal helt selv bestemme hvem hun vil snakke med og hvem hun ikke gider
Altså tror grunden til at hun har accepteret drengen er pga hans lyse stemme ( han er 14 år ) og pga at han ikke bare gik hen til hende men ventede på at hun kom til ham
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 342
jun 2011
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 831
Sjovt
Hun kan ikke lide mænd!? - min kat altså ..