{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.200 visninger | Oprettet:

Besøg lillebror - god/dårlig ide??? {{forumTopicSubject}}

hej igen KG smiley

I forbindelse med et tidligere indlæg herinde om hvad der talte for at få en lillebror til mogens, så ser det ud til at jeg har overtalt kæresten til at vi får en mere:) det har været planen at det også skal være en hankilling så de kan lege brydelege smiley mogens er pt omkring 23 uger gammel og lillebror som vi skal ud og se på er pt 13 uger. De vil begge været kastreret når de flytter sammen herhjemme smiley men hende der har lillebror har sagt vi gerne må tage mogens med ud og besøge hende inden så de kan møde hinanden. Mit spørgsmål er så, er dette en god eller dårlig ide?? Og når lillebror ellets kommer herhjem har i nogle gode tips til sammenførring??? - Feliway???

På forhånd tak smiley

Ps. Tak til den bruger der gav os hittekilling linket, vi har nemlig fundet vores mogens kommende bror smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Besøg lillebror - god/dårlig ide???
  • #2   20. dec 2011 Helt i orden Sussanne smiley hellere konstruktive beskeder end jubelidioti smiley
    Nu er mogens min første kat, har altid haft hund og de kan jo sagtens andre steder smiley tænkte nemlig bare om det var en god måde at se om de to ku sammen smiley


  • #3   20. dec 2011 har du ik et billed.af din nye misser?

  • #5   20. dec 2011 Haha sorry for navnefejlen smiley
    Nej ikke endnu må tage nogle mandag men der er et billede af ham på hittekillinger hjemmesiden han hedder Noel og er under til salg smiley
    Tror bare vi tager derud så smiley håber virkelig de kan sammen, men er det for frembrusende bare at slæbe buret med den nye derhjem når vi får den i januar? Skal de absolut starte i hvert sit rum? Når de er så unge smiley og begge kugleløse smiley


  • #6   20. dec 2011 (link fjernet) her er linket til lillebror Noel smiley

  • #8   20. dec 2011 Lyder som en god ide smiley især lugten af den nye lille smiley og ja tror lige jeg skal have lidt feliway på lager smiley

  • #10   21. dec 2011 Ja..... ikke nogen god ide, at tage en kat ind på et fremmed territorium, og så møde en fremme kat.
    Meget dårlig ide - faktisk skal man altid give den nye og "gamle" kat i huset 1 uge -14 dage, før man kan se hvordan deres forhold til hinanden vil blive godt.

    Så er det bare at se tiden an - og der bliver sikkert ikke nogle problemer. smiley


  • #11   21. dec 2011 Jeg har lige sammenført to katte Caesar 15 måneder og cleopatra 15 måneder, med vores Nye killing Cháos 13 uger. De er neutraliserede. Gjorde ikke noget særligt og havde dem ikk opdelt. Caesar stod 1 meter fra ham og gloede og cleopatra hvææste og var sur, og chaos selvfølgelig defensiv. Sådan var det de første 2 dage og efter 4 dage puttede han med Caesar og efter 14 dage puttede han med missemor. Jeg legede rigtig meget med dem sammen i starten, men prøvede at undgå direkte konflikter ved at lege med dem med hvert sit stykke legetøj også tættere og tættere på hinanden:) de leger alle 3 godt sammen nu. Jagtlege og brydelege smiley det er så dejligt smiley

  • #12   21. dec 2011 Og en ting. Er meget enig med Susan i at det er dumt at besøge lillebror med henblik på den kommende sammenføring og de magtkampe der vil komme, om rangordenen. smiley

  • #13   21. dec 2011 Enig med Susan smiley

  • #14   21. dec 2011 Super smiley

    Det er også besluttet han bliver derhjemme også tager vi lidt dufteprøver af lillebror med hjem til Mogens smiley Så han kan vende sig lidt til duften, også må den bette nye kunne søge tilflugt i sin transport kasse når han engang kommer i det nye år smiley
    Og ja så godt det feliway var lidt peberet i prisen smiley


  • #16   22. dec 2011 Er enig. Synes at de skal introduceres på den 'gamle' kats hjemmebane smiley De er jo meget territorie bevidste

  • #17   23. dec 2011 Sprayen virker den lige så godt som stikkontakten? Og er det bare ud i rummet eller p tingene ellet hvordan :-)?

  • #20   23. dec 2011 Dårlig idé... Katte er territoriale, så det vil nok ikke være nogen særligt fed oplevelse for alle involverede parter - især Mogens, at gøre det...

    Men at få en lillebror til ham vil være en rigtig god idé :o)


  • #21   23. dec 2011 Og med den alder de to har, så tror jeg du kan forvente en hurtig og smertefri sammenføring.. (hvis de da bare passer nogenlunde i temperament) Det burde ikke tage mange dage i hvert fald, og spray osv. er efter min mening overflødigt :o)

  • #22   23. dec 2011 Håber også det går hurtigt og godt smiley og glæder mig virkelig til at få en bror til ham smiley

Kommentér på:
Besøg lillebror - god/dårlig ide???

Annonce