{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

Altså... besøg af jehovas vidner {{forumTopicSubject}}

Knap nok er kæresten og mig flyttet ind i vores lille rækkehus før jehovas vidner kommer og ringer på..

Så spørger de om jeg er datteren af huset! Det var lige før hun spurgte om hun måtte tale med min mor smiley "Du ser så ung ud"...

Altså argh smiley

Ihh.. og i bussen..."skal du have børnebillet?" ...

Altså altså altså... kan ikk forstå det...er jeg så lille?! *Griner* ;D

Kan ikke lade være at smile lidt hvergang det sker, det er da lidt komisk. Også nogen gange folk bliver helt flove over de har sagt det... men hva smiley

Modsat min lillebror som er ret høj... Det er da lige før de ikke tror han skal køre på børnebillet i bussen =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Altså... besøg af jehovas vidner
  • #2   23. maj 2007 hehe ... HAR prøvet før smiley

    ... Har bare så svært ved at holde masken *griner* - så vil hellere betale de par kroner mere end at sku af med 500kr i bøde lige pludselig hehe =D


  • #4   23. maj 2007 ka så modsat sige at møbler heller ikke er lavet til høje mennesker

  • #5   23. maj 2007 ja jeg er os 150 høj.... og bliver jeg spurgt om jeg kører på børnebillet så siger jeg ja tak.........

    men jeg har været udsat for noget mere pinligt....

    at der hvor vi skulle købe brændeovn troede manden jeg var min fars kone. kæft det var flovt............


  • #6   23. maj 2007 Det med højde er en sjov ting.. Mange tror også stadig at jeg r 16 år.. Og ofte skal jeg vise id når jeg henter cigaretter..
    Min højde har kun været et problem en eneste gang og det var fordi jeg havde en kæreste som mente at jeg var for lille og slog op.. han var selv 178 høj, så der er kun 23 cm..
    Min nuværende kæreste ser det heldigvis ikke som noget problem at jeg ikke lige kan nå de øverste hylder eller at folk glor fordi han er 2 m høj høj og 2 m bred, og jeg er en lille nips ved siden af!


  • #8   23. maj 2007 det er faktisk sjovt, mange mennesker laver en masse bekymringer på ens vegne fordi man er lille.

    som........

    jamen tror du nu du kan nå det....

    og er det ikke træls at væreså lille

    og bla bla..........

    men man har jo været lille hele livet og vendet sig til det og levet med det smiley

    jeg er udmærket tilfreds med min højde


  • #9   23. maj 2007 Personligt så hade jeg af hele mit hjerte at være høj (190 cm.) men da jeg var gadesælger inde på Strøget i København da fik jeg en veninde som også var lidt høj men samtidig også gik i højhæle sko så jeg tænkte da bare hvis hun kan så kan jeg jo også. Så det var ud og så købe de stilletter som gjorde at jeg blev de famøse 2 meter og så begyndte da at blive rigtig sjovt tro mig.
    Når folk de kom over for at bede mig om en dans så rejste jeg mig da gerne og hvis det var nogen som jeg ikke ønskede at danse med så fik de gerne advarslen føst at det var da ok med mig hvis de ikke have noget imod at danse med en som var så meget størrer end dem selv. Og så var det om at rejse sig så langsomt som overhoved muligt og det var guld værd at se deres ansigt når jeg endelig stod der i min fulde "lavde". Men min mand han elskde det jo bare og han er da kun 179 cm sådan ca. men han elskede at danse med mig og især når jeg havde noget på der var nedringet men det er jo altsammen i datid da jeg ikke danser så meget mere grundet sclerose og en kørestol så... ØV
    Men vær nu endlig glad for den højde som I alle har for det kan nu ikke betale sig at være tris derved det har jeg som bare én fundet ud af

    Mega Knuzere

    Lene M.


  • #10   23. maj 2007 hehe, jeg er nu heller ikke så høj, 163 cm, men det generer mig ikke. Så er jeg sjældent højere end de fyre jeg møder smiley

    jeg bliver også ofte kaldt "frue" når folk ringer hjem til min far, for at sælge et eller andet. Det kan egentlig være pænt irriterende.

    Derudover får jeg ofte sendt tilbud fra diverse film-og bogklubber, så jeg kan "købe noget til mine børn". Og jeg har altså ingen børn - det hænger nok bare sammen med, at jeg er den eneste myndige kvinde i huset, og så går de automatisk ud fra, at jeg må være mor og hustru
    :-S


  • #11   23. maj 2007 Maria N: Jeg har også tit vist id når jeg sku købe alkohol hehe =)


    Tror jeg er ca 169 og det passer mig egentlig fint nok. Er så ekstremt spinkel så har bare pindearme! Kan være det er det hehe smiley ... Det må jo åbenbart sammen gøre at jeg ser yngre ud end jeg er.


  • #12   23. maj 2007 Christina S: Ja det kan godt tænkes..
    Jeg har det samme, meeen selvom jeg godt kan lide min højde gider jeg ikke leve med at ligne en tændstik! Jeg har desperat prøvet på at tage på i 6 mdr og der sker absolut ingenting, hvilket jeg finder ret imponerende..


  • #14   23. maj 2007 Maria N:
    hehe... jeg kan heller ikke tage på... har haft problemer med vægt altid, men lige pt driller det bare dobbelt meget for mig.

    Men tænk hvis man ku tage på! Sikke en verden!! Fri for spørgsmål og kommentarer: "spis lidt mere", "du spiser som en kylling" "er du syg" ....ARRRRRGGGHHH!! 8-)


  • #16   23. maj 2007 Hi hi..
    Jeg må åbenbart ha' en enorm lys stemme, for hvis en sælger ringer til os og jeg svarer, bliver jeg af og til spurgt om min mor eller far er hjemme.
    Sidste gang det skete var jeg ved at være lidt træt af det, og så forløb samtalen ca. sådan her.

    "Hej det er Anne" (altså mig)
    "Ja hej. Er din mor hjemme"
    "eh det ved jeg sgu ikke lige, men du kan få hendes telefonnummer. Så kan du jo ringe og høre"
    pause...
    "Øh.. Jeg troede du var et barn"
    "Tjaa men det er jeg ikke - og jeg skal ikke købe noget"
    "...okay... farvel"
    "Farvel"
    *fniis*


  • #17   23. maj 2007 *triller rundt af grin lige nu *ROFLMAO*

    Anne for pokker - du er sq så dejlig - uden tvivl..

    I går ringede en eller anden analyseting. Han ville partout sige De til mig, hvilket jeg bestemt ikke brder mig om.

    måtte sige til den unge mand - op til flere gange endda - at jeg IKKE ville være De's med ham og han måtte finde den unge tone frem.

    Nå jeg fik vist nok hylet ham godt og grundigt ud af den til sidst LOOOOL



  • #18   23. maj 2007 LOOOOOOOL!!!

    ;D
    Sidder lige og smiler og griner lidt hehe


Kommentér på:
Altså... besøg af jehovas vidner

Annonce