Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen afføring i 3-4 dage...
  • Natasha J
    Natasha J Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 32
    #2   31. dec 2011 Ja men hun går bare op af den igen... Har også tømt den, og sørger for vores hankat ikke går op i den... Men hun vil stadig ikke...

• Natasha J
    Natasha J Tilmeldt:
    dec 2011

#4   31. dec 2011 Når man mærker på maven er det ikke fordi den er hård, men er stadig bekymret når hun ikke har lavet noget i nogle dage... Kan det muligvis være pga hun er blevet steriliseret og ikke har den store appetit..?

• Natasha J
    Natasha J Tilmeldt:
    dec 2011

#5   31. dec 2011 jeg har en kattebakke til da vores hunkat og hankat ikke kan enes lige pt pga sterilisering... så de er i hvert sit rum... Det er en lukket kattebakke jeg har til hende og det er kun hende der kan bruge den lige nu, da vores hankat er i et andet rum.. og den er helt "frisk" så hans urin osv ikke er i den...

• Natasha J
    Natasha J Tilmeldt:
    dec 2011

#8   31. dec 2011 jo hun har spist lidt, men ikke som hun plejer... og vand drikker hun hver dag... Men hun plejer at lave bummelum hver dag, inden hun blev steriliseret... Men synes det er lidt bekymrende hun ikke har været ude og lavet noget i flere dage... tror du jeg skal prøve at sætte hendes mad og vand ud på badeværelset hvor kattebakken står, og så se om hun kan lave noget...? Tror du det kan være pga hun kan mærke forandringer både på hende selv og ved vores hankat ikke rigtig kan "kende" hende lige pt?

• Natasha J
    Natasha J Tilmeldt:
    dec 2011

#9   31. dec 2011 Okay smiley Hvad for noget olie skal det være?

• #13   31. dec 2011 Natascha... Kontakt en dyrlæge.. Hvis det er forstoppelse.. Så skal det ordnes da forstoppelse ikk er sundt både for dyr og mennesker...

• #15   31. dec 2011 Natasha J

Jeg vil ikke komme med en masse gør dit prøv dat smiley Jeg mener at hvis din kat ikke opfører sig som den plejer, specielt efter så stor operation, ja så ville jeg kontakte dyrlægen, kan er uddannet til det vi andre gætter sig til.

Godt Nytår

Lene og Høgerstedets skovkatte

• #16   31. dec 2011 Nemlig... Få en et lille fif ved dyrlægen .. Det er bedre at ringe dyrlægen flere gange end ikke at ringe...

• #17   31. dec 2011 Som mennesker kan kattes maver gå i stå efter en operation og den skal hjælpes i gang. Har du parafin olie, så giv den lidt af det, mens du venter på at dyrlægen har tid. Ellers lidt tun i olie.

• Natasha J
    Natasha J Tilmeldt:
    dec 2011

#18   31. dec 2011 Heysa smiley

Så har jeg snakket med dyrlægen og hun sagde jeg ikke skulle være bekymret for hendes mave er ikke hård når man mærker og så længe hun drikker og spiser " helst vådfoder" så skal jeg se tiden an .. Så håber snart hun kan komme af med lidt igen.. Men hun snakkede også om det kunne være lidt med indgrebet at gøre, der måske gik lidt tid smiley men tak for alle jeres råd smiley Og rigtig godt nytår allesammen smiley

• Natasha J
    Natasha J Tilmeldt:
    dec 2011

#20   31. dec 2011 Okay.. Har prøvet at købe tun i olie, så prøver at give hende det smiley Hvor meget tror i hun skal ha af det?

• #22   31. dec 2011 Min hun kat ville heller ikke rigtig spise derefter, men da jeg først sad dåse mad frem, og spise hun det med velbehag, har du prøvet det ?

• Natasha J
    Natasha J Tilmeldt:
    dec 2011

#23   1. jan 2012 Heysa igen... Endelig har hun lavet lidt bummelum, men det er ikke meget og det er rigtig hårdt og tørt... Er der noget jeg kan give hende for at få hendes mave normal igen?

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #24   1. jan 2012 Ja du kan give hende kattemalt 2 til 3 gange daglig i 4-5 dage. smiley Det kan købes på apoteket og i de fleste dyrehandler. Jeg giver mine kattemalt som forebyggende ca 1 til 2 gange om ugen. smiley

Kommentér på:
Ingen afføring i 3-4 dage...

Annonce