{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

Forkert måde at sidde på eller? {{forumTopicSubject}}

Lagde et billed ind på FB af min killing Bella hvor hun ligger/sidder op af et tæppe, får så en kommentar der siger "Sådan skal en kat IKKE sidde - Spoleret!"

Hvad pokker mener hun med det ? smiley

det her er billedet hun kommenterede
http://oi42.tinypic.com/16geh6u.jpg

Nu vil jeg så lige hurtigt sige at jeg ikke placerede hende på denne måde..

Som jeg selv har forstået det har hun lige fortalt mig at min killing er dum nok til at ligge sig på en usund måde.. Men er det bare hende der overreagere eller er det faktisk usundt den måde Bella ligger/sidder på, på billedet ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forkert måde at sidde på eller?
  • #1   14. feb 2012 sådan sidder/ligger mine ofte, så i så fald ville der også være noget galt med dem - hvilket der ikke er smiley
    Så tror bare du skal ignorere hende smiley

• #2   14. feb 2012 smiler.. det er en meget normal måde at side på for en kat, den har mange sjove og søde måde at ligge/side på.. også måde der ser helt forkerte ud..

• #3   14. feb 2012 Guskelov da smiley Jeg blev da helt bage for at jeg havde taget et billedet og stået og smilet over noget der var skadeligt overfor min kat smiley

• #5   14. feb 2012 hun blev ihvertfald liggene i længere tid, så havde da svært ved at tro at hun ikke brød sig om at ligge der smiley
    Der var jo ingen der havde lagt hende sådan, eller tvunget hende til at blive liggene smiley
    Men skulle nok spørge hvad hun mener med "spoleret" - for det giver da ingen menning i mit hoved smiley

• #6   14. feb 2012 Spurgte lige min mor hvad hun tror der ligger bag spoleret og hun tror at det betyder at hende der skrev det tror jeg har lagt katten på den måde og derfor syntes hun jeg har spoleret katten eller sådan noget O.o.. men hende der har skrevet det har aldrig rigtig kunnet lide mig smiley

• #7   14. feb 2012 Det der er skam meget normalt smiley Og så f*ck da hende der skrev kommentaren smiley slet den evt. heh

• #9   14. feb 2012 Hmm sådan ligger aller mine katte altså smiley Laura ligger endda på en måde hvor man tænker hvordan kan en katte krop sno sig så meget smiley
    Når jeg høre spoleret tænker jeg på forkælet, måske er det så det hun mener !

Men det er et dejlig billede smiley

• #11   14. feb 2012 Sådan sidder min kat også engang imellem. Man skal tænke på at kate hr en meget mere bøjelig rygsøjle end andre dyr, så de kan sidde meget mere "akavet" end andre dyr kan uden at det er fordi der er noget galt med dem...

• #12   15. feb 2012 Du kan gåind og se både min bette pjok og bobcat. De sidder begfe på en sjov måde på nogle af billederne. Især bobcat der sidder i en brun stol og sover. Det er jo også en mærkelig måde at sidde på. Men hverken ham eller bette pjok er "spoleret" din kat sidder da bar sjovt. Kan vær den kan lide det.

• #13   15. feb 2012 der er bestemt ikke noget i vejen med den måde din kat sidder/ligger på. Katte kan indtage de mest underlige ligge og sidde-stillinger. Jeg tror bare det er en dum bemærkning, fra en der ikke vidste hvad han/hun skulle skrive.

• #14   15. feb 2012 Der er absolut intet galt mrf katten og den får hverken skæv ryg eller andet.
    Tjek min profil pg klik ind på Elvis.
    Du gør intet galt, det er da hende det er galt med.

• #15   15. feb 2012 min første tanke når jeg ser billeder er at her ser men en vel til pas og tryg killing
    det er sandelig et tegn på at hun er dejlig trug når hun såden blotter sin mave :o)

• Marianne  J
    Marianne J Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #17   17. feb 2012 En kat bestemmer da selv, hvordan den vil sidde eller ligge ;o)

Kommentér på:
Forkert måde at sidde på eller?

Annonce