Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fede kur.
  • #1   31. mar 2012 Køb noget babycat fra Royal Canin, så skal hun nok tage på smiley

• #2   1. apr 2012 Hun er streliseret

• #3   1. apr 2012 Jeg har hørt at Kitekat og Whiskas umiddelbart skulle putte afførringsmiddel i deres foder så de kan sælge mere fordi kattene spiser mere når der kommer mere ud i den anden ende..
    Jeg har læst det i en tråd herinde.. skal dog siges at jeg ikke ved om det på nogen måde er sandt men vi købte Whiskas før og vores kat var meget tynd og han er først begyndt at tage på efter vi har skiftet til Royal Canin.. så nu har han er dejlig normal kattevægt..

Igen.. ved ikke om det er sandt men det hjalp på vores kat at få lidt mere kvalitetsfoder..

• #5   1. apr 2012 jeg skriver også bare hvad jeg har læst herinde fra en der har arbejdet på whiskas og vores kat har i hvert fald ikke lige så meget afføring som da han fik whiskas så noget må der være om det.. men det er da kun dejligt hvis det er løgn.. smiley

Men i hvert fald så ordenligt foder til din mis.. Royal Canin har en garanti så hvis du køber det og din kat ikke kan lide det så kan du få pengene tilbage for produktet..

• #6   1. apr 2012 Det er ikke fordi hun ikke har taget på, hun har taget 1 kg på.på 1 år, øh hendes søster har taget 2 kg på, på 1 år, så de tag på af det. Og de er begge sunde og raske, og dyrlægen siger at de er rigtige flotte, og Mille ikke behøver at tag mere på,men jeg syns nu godt hun må veje lidt mere end,2 kg

Kommentér på:
fede kur.

Annonce