2.066 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

En økonomisk hjælp :) En økonomisk hjælp :)

Til jer der tager en "vildkat" eller en kat til sig der ellers skulle have været aflivet! Her i Sønderjylland er der en fond der hjælper til at man kan få sin kat neutraliseret HVIS det er fordi man har taget den til sig, ikke hvis man bevidst er gået ud og købt en racekat:)

Man får, neutralisering, øretatto/chip, sundhedstjek samt vaccine smiley prisen for en han er 600kr for en hun er prisen 800:) ville bare lige dele den fantastiske mulighed hvis man vælger at hjælpe en stakkels kat:)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En økonomisk hjælp :)
  • #1   6. apr 2012
    Øv jeg bor i ringsted, jeg har nemlig en tilløber vild han (kan nogen gange komme tæt på ham) og har overvejet at indfange ham og få ham "ordnet" og sat ud igen.
    Men han er halvgammel (har set ham gennem en del år) og flere herinde har anbefalet ikke at gøre det ved ham da en ældre vild han sandsynligvis ikke vil ændre adfærd, men tværtimod vil blive bange da den nok mister "styrke" og derfor vil blive agressiv for at holde andre væk.

• #2   6. apr 2012 Det burde Kattensværn gerne ville hjælpe med, det skal du ikke betale selv:) det her er hvis man selv vil beholde katten:) selvfølgelig kan man også vælge at sætte katten ud igen:)

• #3   6. apr 2012 Det må du meget gerne sende nogle flere oplysninger til mig på?

• #4   6. apr 2012 Det kunne jeg da også godt tænke mig, at høre mere om Lille-M Y ??

• #8   7. apr 2012 Vibse lille M.Y er ikke forkert på den vi er så heldige i sønderjylland at der findes en privat fond.
    Jeg fik for ca 7½ år siden neutraliseret, vaccineret og øremærket , min huskat som jeg reddede fra drukne døden . Han var slem mishandlet så største delen af vores opsparet gik til dyrlægen for at reparere på ham. .
    Men en dag så jeg i vores lokaleavis en annonce fra denne fond og jeg kontaktet dem og fik hjælp.
    De har tit her i foråret annoncer i vores lokale aviser .

• #9   7. apr 2012 Det er en der hedder Uno der har den:)

Evt. kontakt: Uno Röhlk tlf. 7442 9838 - (ingen hjemmeside)

• #11   7. apr 2012 Det er jo en super mulighed ved at man dermed kan hjælpe mange af de stakkels katte der er overladt til sig selv:)

• #13   8. apr 2012 Ham Lille-M Y henviser til hedder som nævnt UNO, som driver Als og Sundeved kattofond...mener det er hans egen private fond smiley og giver tilskud til neutralisering af huskatte i Sønderborg og omegn.

• #14   8. apr 2012 Anja, lige præcis:) Det er dog ikke kun Als han støtter, det er alle der kan komme til en af alle de dyrlæger han har aftale med:)

Kommentér på:
En økonomisk hjælp :)

Annonce