{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
514 visninger | Oprettet:

Der burde være flere mennesker som dem! {{forumTopicSubject}}

For noget tid siden, skrev jeg mit telefonnummer på min kats halsbånd, sammen med teksten "må ikke stjæles"
Det gjorde jeg fordi at efter han mistede sit trejde halsbånd, fik jeg en mistanke om at nogen gik og pillede det af ham.

Her i morges fandt jeg ud af hvor heldigt det havde været at jeg skrev det nummer, for jeg blev ringet op af en kvinde der fortalte mig at min lille kat var blevet kørt ned smiley
Han levede, men havde en brækket ben.
Jeg ringede efter min mor og bad hende hente ham, mens jeg satte i løb ned ad den stor vej ( kun iført trusser, trøje og træsko, forbinørende måtte have fået sig et godt grin). Kvinden holdte kontakten til mig i mens jeg løb, og fortalte mig hvordan det gik ham. Da jeg nærmede mig, kunne jeg se flere biler og endda en falk bil, som alle holdte der for min kats skyld.
Min mor var kommet, og havde fået lagt katten ind i bilen efter falkmanden havde undersøgt ham og pakket ham ind i håndklæder.
Kvinden der havde ringt til mig kørte da min mor kom, men havde haft ringet til dyrlæge, desværre uden held.
Falk manden fik fat på en dyrlæge, og min mor og jeg fik kørt katten hen til dyrlægen. Nu sidder katten i et bur hos dyrlægen, mens han gør klar til at røngtenfotografere ham.

Udover kvinden og falkmanden, var flere biler stoppet, og folk fra nærliggende huse kom for at hjælpe.

Jeg er SÅ taknemmelig for de mange menneskers hjælp, der burde virkelig være flere godhjertede mennesker som dem!
Nu håber jeg bare det bedste for min lille kat smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Der burde være flere mennesker som dem!
  • #1   21. apr 2012 sikke noget, stakkels lille misser smiley

    Håber han kommer sig!

    Men dejligt at der var nogen der reagerede og de kunne ringe til dig! Det var da et held i uheld! godt der var nogle gode mennesker der fandt ham.
    Begge mine katte gik med halsbånd i starten indtil de var blevet øremærket og folk i kvarteret kendte dem. De var så begge rigtig godt til at smide halsbåndene hele tiden og jeg var da også nervøs for om de skulle hænge sig i noget.


  • #3   21. apr 2012 Winnie: hvis han overlever, får han en voliere, han skal ihvertfald ikke rende på vejen igen smiley tak for rådende mht at underholde mens han skal være inde. Halsbåndet er på så han med en lille magnet kan komme ind af sin kattelem uden at tage "gæster" med ind, og halsbåndet er lavet af halt refleks og halt elastik smiley

  • #4   21. apr 2012 Mine katte har en chiplem, der behøver de ikke have et halsbånd på bare de har fået en chip i nakken(den samme dyrlægen bruger til at identificere den med) og den lukker kun de katte ind, der er kodet ind i den smiley


Kommentér på:
Der burde være flere mennesker som dem!

Annonce