{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

Hund og kat {{forumTopicSubject}}

*lol* vi har lige besøg af mine forældres kæmpe af en hund (halv retriver, halv newfoundlænder) og puha det er underligt og have så kæmpe et dyr i lejligheden når vi kun er vant til Hubert=)
Hubert vil rigtig gerne lege med Victor, men desværre har alle de andre katte vi har haft mens vi har haft Victor ikke ville have noget med og gøre og kradset ham og sådan og nu tror jeg han har fået traumer af det=)
Hubert er super glad for at der er kommet en der kan lege og fiser efter ham og rigtig gør sig fræk og klar til leg. Sys det er synd for dem begge at de ik ka hygge sammen=( og til sommer ska vi passe ham i en uge. så jeg vil lige høre om der er noget der kan Victor mere tryg ved katte?
( mine forældre har oz en mis, men de kan ik lide hinanden så de holder sig laaangt væk fra hinanden)

uha den blev lang, håber ik i er faldet i søvn på halvvejen=)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund og kat
  • #1   24. mar 2006 *lol* så blev den vist heller længere=) sys bare den så lang ud i den lille boks. hehe:)))

  • #2   24. mar 2006 fatter ikk det hele af hvad du skriver, men hvis det drejer sig om at gøre en kat vand til at være sammen med en hund, bliver det nok meget svært. de fleste katte kan kun enes med hunde hvis de er vand til det. smiley Men held og lykke.

  • #3   24. mar 2006 Hvis jeg har læst rigtigt lyder det til at det er hunden der skal "omprogrammeres" igen, efter at have fået tæv tidligere af andre katte.

    Umiddelbart tror jeg at hvis Hubert ikke har noget imod hunde, så skal det nok gå når I skal passe hunden. Mon ikke den finder ud af at Hubert ikke tæver den og det hele kommer til at gå helt naturligt.....

    Jeg ville ikke være så nervøs for det....


  • #4   24. mar 2006 Det er hunden der er bange for katten =)
    okay, jamen så er det jo bare og se hvad der sker=)


  • #5   24. mar 2006 Så må i nok tage det stille og roligt og ikk logge hunden til at nærme sig katten, så kommer det ligeså stille med tiden..

  • #6   24. mar 2006 oki...... bare rolig vi binder ik hunden=) jamen jeg håber da oz det går jeg havde bare taget ham hjem til os et par timer så han ka vænne sig til både vores lejlighed og Hubert. jeg er bare lidt urolig for hvordan det kommer til at gå, for på det tidspunk har vi to misser og den lille ny er ik vant til hunde. vil bare så gerne have det blir en hyggelig uge for oz alle fem=)

  • #7   25. mar 2006 da vi fik vores katte, gik hunden i baglås. han var så bange for dem, at han ikke turde gå forbi dem.
    Nu er det meget bedre. han kan ligefrem kæle med dem.


Kommentér på:
Hund og kat

Annonce