{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

Bedste foder? lidt gode råd, tak :) {{forumTopicSubject}}

Hej KG.

jeg har en kat på knap 8 måneder, som er blevet fodret op på RC kitten mens han har været hos mig (der vi fik ham fra, havde kun givet kogte kartofler og brun sovs). Det tog mig meget tid at få ham til at æde tørkost og vådfoder, og det går super nu, MEN han kan jo ikke leve på killingefoder for evigt, plus jeg synes RC er for dyrt ifht. hvad der er i af korn osv. hvilket jeg mener er unødvendigt for en kat.

Prøvede at bestille en pakke Orijen hjem, den med fisk, da min plan var at blande den og så Feline porta grainfree, men han brød sig ikke synderligt om Orijen.

Så hvad kan i anbefale af rigtig godt tørfoder som smager godt og har meget kød i sig? Prisen er næsten underordnet for han skal bare have det bedste der fungerer for ham smiley

Han får i forvejen vådfoder (porta 21 og lux) hvilket han gerne vil spise. Har forsøgt at give ham råt, men det falder heller ikke ligefrem i herrens smag, men måske i har nogle forslag til noget bestemt kød man kan lægge ud med at give, som smager godt og er "nemt" at sætte tænderne i? smiley

Håber nogle kan give lidt gode råd, også mht. fodringen, da jeg har været lidt i tvivl om div. ting. lavede også et forum igår fordi jeg faktisk troede han var begyndt at blive for tyk, men fik jeg så vist bekræftet at det er han ikke! smiley

på forhånd tak, håber at høre en masse gode forslag! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste foder? lidt gode råd, tak :)
  • #1   13. jun 2012 applaws har jeg også kigget godt til smiley samme med acana, taste of the wild, og et par andre smiley nogen der ved om man kan få nogle prøvepakker gratis eller billigt nogle steder? smiley

  • #2   13. jun 2012 tror min er lidt skeptisk overfor nye ting, pga. det han startede med at leve på. desværre smiley

    men tror jeg vil prøve at bestille de små poser så, bestiller dem på zooplus, så håber de snart får dem hjem igen, de har stået på delivery day i ret lang tid nu smiley


  • #3   13. jun 2012 nå, har lige bestilt prøvepakker på: Applaws både med kun kylling og kylling og laks, Orijen med kylling (han har indtil videre brudt sig mest om kylling, så vi prøver), Feline porta grainfree og applaws vådfoder. så er jeg spændt på om der er en eller flere af tingene der falder i herrens smag smiley

  • #4   13. jun 2012 ov, og lige et bonus spørgsmål smiley

    når i introducerer jeres kat til nyt foder, hvordan gør i så? Blander i det sammen med det andet eller stiller i en skål med det nye ved siden af, eller hvordan? Og hvad er bedst at gøre? Jeg kender godt til overgangene osv. men hvordan får man nemmest katten til at spise det nye? smiley


  • #6   13. jun 2012 super, vil forsøge at give ham sådan lidt smiley mht. kylling, er det så bedst at de får det råt eller kogt? smiley

  • #8   13. jun 2012 fint, så det på det rene smiley tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Bedste foder? lidt gode råd, tak :)

Annonce