{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.435 visninger | Oprettet:

Søger igen råd: Killing angriber voldsomt. {{forumTopicSubject}}

Hej igen KG smiley
Jeg søger atter råd.
Min killing, som jeg har haft 1-2 uger, er simpelthen blevet så aggressiv. Han går helt amok på mine hænder og bider og kradser mig voldsomt.
Har simpelthen prøvet alt. I starten ignorerede jeg det, og så holdt han hurtigt op. Så blev det værre, og jeg begyndte at sige nej. Kort efter blev det endnu værre og ligemeget HVAD går han helt amok på mine hænder og arme - sådan så jeg får sår, og det gør utrolig ondt.
Jeg siger NEJ, jeg skubber ham væk, jeg hvæser, jeg piver, men jo mere modstand jeg gør, jo mere angriber ham. Hvordan får jeg ham så til at stoppe når hverken enten eller hjælper?!
Han har jo ikke noget problem med at komme og sove ved mig, og kravle rundt på mig og give mig et kys eller par slik, så han kan da ikke hade mig. Tror han jeg er en kat eller hvad?
Hjælper det når han får en legeven? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger igen råd: Killing angriber voldsomt.
  • #1   17. jun 2012 Du skal miave/pive højt når han bider...den adfærd skulle mormis have haft ham lært er forbudt, så nu må du agere mormis og pive når han gør det. Lyder til han MEGET mangler en katteven at tumle med.

• #3   17. jun 2012 Er igang med at finde en ven hurtigst muligt smiley
    Og har heller ikke brugt mine fingre til leg! smiley Det ved jeg godt er no go smiley

• #4   17. jun 2012 Jeg håber bare at det holder op når han får en ven :)!?

• #5   17. jun 2012 Er han en ren indekat eller kan han komme ud og bruge energi? Hvor meget aktivere du ham og hvor længe? Jeg har gode erfaringer med aktivering af kort varighed 10-15 min mange, mange gange om dagen. Det kan være en god ide med en legekammerat, men der skal meget overvejelse til (syntes jeg) hvis man skal sætte to katte sammen som indekatte.. Der sker jo desværre at de nogle gange ik kan enes mere og er de rene indekatte er de jo tvunget til at gå op og ned af hinanden... Jeg opdrager oz mine killinger ved at, lige så stille, tage dem i nakken og fjerne dem fra situationen! Hvis jeg kan hjælpe, er du mere end velkommen til at kontakte mig!? Jeg arbejder som veterinærsygeplejerskeelev på et dyrehospital og jeg har utrolig stor interesse i katteadfærd.. Ik sagt at jeg med sikkerhed kan hjælpe, men jeg vil ihvertfald gerne prøve.. VH Christel

• Tina O
    Tina O Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 6
    #6   17. jun 2012 Hej
    Hvor kommer din killing fra ? hvordan har dens opvækst været ? kan den være syg ? Er den taget fra sin mor før den blev 12 uger, har du et problem der sandsynligvis er livslangt. Katte der tages fra deres mor før de er 12 uger får ofte adfærdsproblemer der er svære at løse/ændre. Men her vil en ven, gerne VOKSEN kat nok være løsningen.
    Vh
    Tina

• #7   17. jun 2012 Hans adfærd kaldes *legeaggression* og det er et af de adfærdsproblemer, der kan løses ved at anskaffe den en jævnaldrende kammerat.

Den bruger nemlig i mangel af bedre dig til at "lege" med, men ved selvfølgelig ikke, at du ikke har samme tykke skind som den har.
    (link fjernet)

• #8   17. jun 2012 Tarzan gjorde det også, da han var mindre. Han kan også godt finde på det nu, hvis man kæler ham, og han lige pludselig bliver legesyg smiley
    Det er dog blevet meget bedre efter han også er begyndt, at komme ud smiley

• #10   18. jun 2012 En tidligere kat jeg havde gjorde det samme, bare værre....han stirrede bare på mig og så overfaldt han mig med både tænder og kløer, også mine børn og deres venner helt uden varsel.
    Han fik så ikke en ven men blev neutraliseret, og det dæmpede ham og han blev den bedste og mest kælne kat jeg til dato har haft ;-D

Kommentér på:
Søger igen råd: Killing angriber voldsomt.

Annonce