Søger igen råd: Killing angriber voldsomt. {{forumTopicSubject}}
Hej igen KG
Jeg søger atter råd.
Min killing, som jeg har haft 1-2 uger, er simpelthen blevet så aggressiv. Han går helt amok på mine hænder og bider og kradser mig voldsomt.
Har simpelthen prøvet alt. I starten ignorerede jeg det, og så holdt han hurtigt op. Så blev det værre, og jeg begyndte at sige nej. Kort efter blev det endnu værre og ligemeget HVAD går han helt amok på mine hænder og arme - sådan så jeg får sår, og det gør utrolig ondt.
Jeg siger NEJ, jeg skubber ham væk, jeg hvæser, jeg piver, men jo mere modstand jeg gør, jo mere angriber ham. Hvordan får jeg ham så til at stoppe når hverken enten eller hjælper?!
Han har jo ikke noget problem med at komme og sove ved mig, og kravle rundt på mig og give mig et kys eller par slik, så han kan da ikke hade mig. Tror han jeg er en kat eller hvad?
Hjælper det når han får en legeven?
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Katte: 14 Emner: 14 Svar: 1.395
feb 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 37 Svar: 209
Og har heller ikke brugt mine fingre til leg!
feb 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 37 Svar: 209
jun 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 15
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 6
Hvor kommer din killing fra ? hvordan har dens opvækst været ? kan den være syg ? Er den taget fra sin mor før den blev 12 uger, har du et problem der sandsynligvis er livslangt. Katte der tages fra deres mor før de er 12 uger får ofte adfærdsproblemer der er svære at løse/ændre. Men her vil en ven, gerne VOKSEN kat nok være løsningen.
Vh
Tina
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Den bruger nemlig i mangel af bedre dig til at "lege" med, men ved selvfølgelig ikke, at du ikke har samme tykke skind som den har.
(link fjernet)
okt 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 32 Svar: 869
Det er dog blevet meget bedre efter han også er begyndt, at komme ud
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 429
Han fik så ikke en ven men blev neutraliseret, og det dæmpede ham og han blev den bedste og mest kælne kat jeg til dato har haft ;-D
Søger igen råd: Killing angriber voldsomt.