3.277 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

mine katte kan lide smagen af ostepops??? mine katte kan lide smagen af ostepops???

Da man skulle hygge sig med lidt ostepops en sjælden gang, så kom misserne op og ville dufte og de fik lov til at slikke på en ostepops (dog fik de ikke lov til at få en hel ostepops) forleden skulle man så nyde lidt ostepops igen og misserne nærmest sprang op for at smage (De fik dog ikke lov) Jeg tænker bare, når man gerne må begynde på at give dem noget andet mad end tørfoder, findes der mon noget med mad med ostesmag? Tror jeg næppe det er vel kun kylling og tun osv. ik?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mine katte kan lide smagen af ostepops???
  • #1   23. jun 2012 Du kan sagtens købe foder med ost til katte fra zooplus.de (tysk side, men findes også som zooplus.dk, bare dyrere!)
    Mine 7 katte har altid elsket ost. Min to store elsker at få et par skiver i ny og næ. De elsker smør, A38 og ost elsker de og får som godebidder. De får også kyllingstrimler fra levevis, som kan købes i Bilka og Føtex,
    Jeg har hørt, at man ikke skal give dem røget mad. Ellers skal man bare prøve sig lidt frem. Min Smukke Charlie kan lide leverpostej og franske kartofler fra Taffel som godter... Men han slikker al salt fra chips af og det er det.

• #2   23. jun 2012 Jeg har en som er vild med honningmelon og smöreost med nödder så ostepops er måske ikke så märkeligt smiley

• #3   24. jun 2012 min en kat ,hun elsker at smage på ostepops eller osterejer hun får altid lov til at smage en lille en når vi hygger med det smiley og elsker også chips smiley ja hun er alt ædene den bette mis smiley

• #4   24. jun 2012 Jeg har en kat der elsker håndsæbe - skøre kugle ...

• #5   26. jun 2012 Er meget glad for jeres tilbagemelding og er glad for at vide, at mine katte ikke er helt unormale alligevel smiley Det bliver nu meget hyggeligt og skal finde lidt forskelligt mad, så de får det varieret i stedet for det samme tørfoder hver eneste dag smiley

Kommentér på:
mine katte kan lide smagen af ostepops???

Annonce