3.277 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
mine katte kan lide smagen af ostepops??? mine katte kan lide smagen af ostepops???
Da man skulle hygge sig med lidt ostepops en sjælden gang, så kom misserne op og ville dufte og de fik lov til at slikke på en ostepops (dog fik de ikke lov til at få en hel ostepops) forleden skulle man så nyde lidt ostepops igen og misserne nærmest sprang op for at smage (De fik dog ikke lov) Jeg tænker bare, når man gerne må begynde på at give dem noget andet mad end tørfoder, findes der mon noget med mad med ostesmag? Tror jeg næppe det er vel kun kylling og tun osv. ik?
0 synes godt om
maj 2011
Følger: 11 Følgere: 15 Emner: 2 Svar: 40
Mine 7 katte har altid elsket ost. Min to store elsker at få et par skiver i ny og næ. De elsker smør, A38 og ost elsker de og får som godebidder. De får også kyllingstrimler fra levevis, som kan købes i Bilka og Føtex,
Jeg har hørt, at man ikke skal give dem røget mad. Ellers skal man bare prøve sig lidt frem. Min Smukke Charlie kan lide leverpostej og franske kartofler fra Taffel som godter... Men han slikker al salt fra chips af og det er det.
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 21 Emner: 16 Svar: 117
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 482
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.013
jun 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 2
mine katte kan lide smagen af ostepops???