{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
429 visninger | Oprettet:

H.M
H.M
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 27 Svar: 117

MCO som udekat ? {{forumTopicSubject}}

Hvad er jeres erfaringer med Maine Coon som ude kat? Jeg har ikke mulighed for at lave en løbegård og jeg vil gerne have mulighed for at åbne vinduer og døre uden at " bure" ham inde .
Jeg bor på landet med marker og skov lige uden for døren , han er kastreret og jeg vil selvfølgelig holde ham inden døre de første par uger.
Skal jeg starte med at have ham i snor og så vende ham til det først og så senere lade ham løbe frit ?
Hvad har i gjort ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MCO som udekat ?
  • #1   21. jul 2012 Da vi fik katte hjemme hos min mor, fik de lige lov, at falde til, derefter gik vi tur med dem i snor. Vi lagde så noget fra deres bakke rundt omkring ved hækken. De har aldrig haft problemer med, at finde hjem.

Tarzan har også fået lov, at falde til, og så har jeg gået tur med ham i sele, dog har jeg aldrig lagt noget fra bakken ud, da der kun er asfalt i nærheden. Han er både ude herhjemme, og hos min mor, og han finder fint hjem.

Dog er de katte jeg nævner huskatte, ikke MCO smiley Men vil da mene, at det er det samme. Min veninde har haft skovkatte gående ude, selvom hun boede næsten midt i byen, dog med egen have.

• #3   21. jul 2012 Min kusine har en maine coon som går ud som den har lyst, tror hun holdt den inde til den var ca 6 mdr. og de første gange den var ude gik hun ud sammen med den og den blev tæt ved huset, men nu går den rundt i nabolaget som den har lyst (den er kastreret og tror den er ca 4 år nu), og hun bor midt i byen, så tror roligt du kan lukke den ud når den er faldet til og ved hvor den bor, dog skal du regne med en noget mere filtret pels end hvis den var ren indekat, så lidt mere pelsarbejde er der ved at lukke den ud..

• #4   21. jul 2012 Strø lidt kattegrus i området, så den kan snuse sig rundt, og ved hvor den hører hjemme.. også ville jeg tage en i snor de første par gange.. Men stadig selv lade den gå ud af døren..

• #5   21. jul 2012 ville helt sikkert have den som udekat når du bor så roligt..

• #6   21. jul 2012 Det med pelsen er selvfølgelig "sidegevinsten" ved det :-), men hellere en masse frisk luft og motion ,og det med kattegruset vil jeg helt sikkert gøre

Kommentér på:
MCO som udekat ?

Annonce