{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.060 visninger | Oprettet:

Killinger forladt af mor - afkræftede! {{forumTopicSubject}}

Vi har idag fået 2 killinger som vores ene kat skal tage sig af! Hun er en rigtig god mor og har lige nu 3 killinger på ca. 2 uger. De 2 vi har fået er ca. 3 uger! smiley
Men deres mor vil ikke kendes ved dem, så de sidste stykke tid er de blevet afkræftede, især den ene. De har dårlig mave, fordi de kun har fået opblød tørfodder indtil vi fik dem. Der var egenligt 3 med den sidste døde i eftermiddags iden vi hentede dem smiley

Men hvad kan jeg give dem for at få(især den ene) til at få det godt igen? Køber modermælkserstatning til dem imorgen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killinger forladt af mor - afkræftede!
  • Dana
    Dana Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #2   7. aug 2012 Hejsa!

Læste tilfældigt dette indlæg.

Kære Moe - jeg synes det er superflot at du prøver at redde de killinger. Prøv du bare at sætte dem ned til din kattemor. Vil hun ikke skal hun nok selv sige fra. Dyrene er klogere end vi tror.

Jeg har selv opvkset flere dyr der er blevet efterladt med succes, selv om det ikke altid var på den "naturlige" måde.

Gør det du kan. Hvis alle gjorde det ville verden se helt anderledes ud!

HELD OG LYKKE!

P.S. Modersmælkerstatning fungerer fint!

• #3   7. aug 2012 Jeg håber det hele går! smiley Pøj pøj smiley

• #4   7. aug 2012 Bogdana det er faktisk slet ikke så pokkers smart, at sætte syge killinger ned til få dage gamle killinger. Det kan koste de små livet UDOVER de store, hvis de store overlever.

• #5   7. aug 2012 Den ene har fået mad og vand via sprøjte/pipette hele natten om ligget pakket ind i hændklæder, men blev alligevel kold, så organerne var nok stået af.. Hun døde her til morgen :´-(

Den anden er tilgengæld meget frisk! Kravler rundt og spiser selv ved hans nye mor smiley Han er noget stærkere end den anden!

• #6   7. aug 2012 Moderen er i løbe tid, så vil hellere være sammen med hankatten end hendes killinger og de er første gang hun har killinger.. Tror ikke de er syge smiley

Kommentér på:
Killinger forladt af mor - afkræftede!

Annonce