679 visninger
|
Oprettet:
tror nabo fodre hende :( {{forumTopicSubject}}
Heej
er på ferie i 3 uger og imens er min kat sofie begyndt og opfører sig mærkeligt hun er hjemme med min far xD. men hun er begyndt og hoppe ud af vinduet og hoppe op på køkkenborden (ADR) men hun har ikk spist i snart en uge
og det er først den her uge hvor hun ikk har spist hun opfører sig mærkeligt
tror naboen fodre hende
og vil jeg helst ikk have for syntes ikk det er en særlig rar følelse at der er andre der fodre min kat der er mad og vand fremme hele dagen
skal jeg bede dem om af lade vær eller hva kan jeg gøre ?
dec 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Katte: 2 Svar: 31
Min nabo ville også være god ved min kat og gav ham godbidder gennem hegnet.. Jeg løste det ved at vi en dag vi snakkede spurgte om hun havde lagt mærke til at han havde taget på og det havde hun og så spurgte jeg om hun nogle gange gav ham mad og så snakkede vi stille og roligt om at det nok ikke er en god ide for ham..
Tror det er vigtigt at hvis du vil snakke med dem om det at du ikke angriber dem og siger de ikke må fodre hende men stiller dig spørgende om de nogle gange gør det og så be dem om at lade være:)
Men hvis du har været på ferie i 3 uger så kan det jo også være det er fordi hun har savnet dig:):):):)
aug 2009
Følger: 1 Katte: 3 Svar: 1
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 62
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Katte: 1 Emner: 16 Svar: 90
jul 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 14
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 5 Emner: 7 Svar: 136
Ellers ser jeg det nu heller ikke som mishandling. Jeg har tre fantastiske katte, som er indekatte, men de har fri adgang til en løbegård. De har i hvert fald ikke taget skade af at være indekatte.
nov 2008
Følger: 82 Følgere: 90 Katte: 3 Emner: 1.619 Svar: 5.088
jul 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 14
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
Nu er katten udegående - så jeg mener sket ikke der er nogen grund til at lufte det er mishandling med indekatte (det er din og dem du omgåes der har samme holdning der mener det) - jeg og en masse andre der mener det er ansvarsløst at lukke katten ud kunne jo skrive en hel roiman om det.
For enige kan vi vel være om at dem der har indekatte ikke har problemer med naboer, bylder fra skåskampe, katte der ikke kommer hjem, blvier kørt over, stjålet, forgiftet osv.
nov 2007
Lis - Sandheden er altid ilde hørt *: øhm forgiftet ? ava nu tror jeg du går for langt !. Og der har aldrig været problemer med hende tilgængæld (staves_?) har folk altid været glade for hende! og har heller ikk sagt at det er midshandling at have indekatte !!!!
feb 2009
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 2 Emner: 23 Svar: 1.389
nov 2008
Følger: 82 Følgere: 90 Katte: 3 Emner: 1.619 Svar: 5.088
nov 2007
aug 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Svar: 18
Jeg ville bestemt ikke have det hverken dårligt eller forkert med at sige til vekommende at det ikke er en god ide for det er din kat og dig der står for det at fodre og pleje hende. Hun bliver også forvirret af det, så ikke kun for din skyld, men også for hendes skyld. Hun har en ejer og det er DIG!
nov 2007
tror nabo fodre hende :(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside