{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

tror nabo fodre hende :( {{forumTopicSubject}}

Heej smiley

er på ferie i 3 uger og imens er min kat sofie begyndt og opfører sig mærkeligt hun er hjemme med min far xD. men hun er begyndt og hoppe ud af vinduet og hoppe op på køkkenborden (ADR) men hun har ikk spist i snart en uge smiley og det er først den her uge hvor hun ikk har spist hun opfører sig mærkeligt smiley tror naboen fodre hende smiley og vil jeg helst ikk have for syntes ikk det er en særlig rar følelse at der er andre der fodre min kat der er mad og vand fremme hele dagen smiley skal jeg bede dem om af lade vær eller hva kan jeg gøre ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tror nabo fodre hende :(
  • #1   5. aug 2009 Synes da bare du skal spørge dem om de har snakket med hende mens du har været væk og om de har givet hende noget at spise:)

Min nabo ville også være god ved min kat og gav ham godbidder gennem hegnet.. Jeg løste det ved at vi en dag vi snakkede spurgte om hun havde lagt mærke til at han havde taget på og det havde hun og så spurgte jeg om hun nogle gange gav ham mad og så snakkede vi stille og roligt om at det nok ikke er en god ide for ham..

Tror det er vigtigt at hvis du vil snakke med dem om det at du ikke angriber dem og siger de ikke må fodre hende men stiller dig spørgende om de nogle gange gør det og så be dem om at lade være:)

Men hvis du har været på ferie i 3 uger så kan det jo også være det er fordi hun har savnet dig:):):):)

• #2   5. aug 2009 Du kan jo spørge om de gør det og bede dem lade vær vis de gør.

• #3   5. aug 2009 Min underbo har os mad ude og Qba spiste det til at starte med men hun er stoppet nu, nu kommer hun hjem når hun er sulten. Men prøv at snakke med dem, mange gør det kun for at være søde... Selvom det er irriterende for os hvis katte spiser hos dem...

• #4   5. aug 2009 smiley okaaj tror jeg at jeg vil gører smiley

• #5   5. aug 2009 Synes det er midshandling hvis at ens kat ikke kommer ud, så syens det samme som Camilla, det er en rigtig god måde og få det sluttet på smiley

• #7   6. aug 2009 Man bestemmer jo selv om ens kat er ude- eller indekat. Eller begge dele. Det vil være synd at holde en kat inde, som normalt er vandt til at komme ud. smiley
    Ellers ser jeg det nu heller ikke som mishandling. Jeg har tre fantastiske katte, som er indekatte, men de har fri adgang til en løbegård. De har i hvert fald ikke taget skade af at være indekatte. smiley

• #8   6. aug 2009 <b>Vi må lige få slået fast at dyremishandling kun er til stede hvis dyret rent faktisk lider! Så jeg vil gerne have at ordet "mishandling og dyremishandling" ikke finder sted i trådene herinde, medmindre der er belæg for det.

• #9   6. aug 2009 Hvis katten er udekat er det midshandling, men hvis den er indekat og ikke har været ude og gå sine egne veje før, sker der heller ikke noget, mente det første (:

• #10   6. aug 2009 Lukker du katten ud kan du ikke styre hvor den spiser. Du skal kun være glad for din nabo ikke klager over hende.

Nu er katten udegående - så jeg mener sket ikke der er nogen grund til at lufte det er mishandling med indekatte (det er din og dem du omgåes der har samme holdning der mener det) - jeg og en masse andre der mener det er ansvarsløst at lukke katten ud kunne jo skrive en hel roiman om det.

For enige kan vi vel være om at dem der har indekatte ikke har problemer med naboer, bylder fra skåskampe, katte der ikke kommer hjem, blvier kørt over, stjålet, forgiftet osv.

• #11   6. aug 2009 Tanja *En europe uden tavle er bare en huskat *: syntes overhoved ikk det vil værer fair over for hende at værer indekat har ikk noget imod at folk har indekat det er helt fint men det ville ikk værer fair overfor Sofie hun elsker og være ude og den glæde vil jeg ikk tage fra hende.

Lis - Sandheden er altid ilde hørt *: øhm forgiftet ? ava nu tror jeg du går for langt !. Og der har aldrig været problemer med hende tilgængæld (staves_?) har folk altid været glade for hende! og har heller ikk sagt at det er midshandling at have indekatte !!!!

• #12   6. aug 2009 vil nu også sige...du skal være Glad for de ik Klager over den....

• #13   6. aug 2009 <b>Mishandling handler ikke om hvorvidt katte er inde eller ude, men om at kattene lider. Det andet er et holdningsspørgsmål. I er meget velkomne til at debattere inde og udekatte, men jeg vil ikke læse om at det er mishandling, fordi folk har forskellige holdninger dertil.

• #14   6. aug 2009 hvorfor skulle de klage når deres katte også kommer over til os ? så har de ligesom ikk noget at klage over og hvis de gir hende mad hva skulle de så klage over daahr?

• #15   6. aug 2009 Det kan også være hun fanger mange mus, nu hun ikke har dig at fange smiley

Jeg ville bestemt ikke have det hverken dårligt eller forkert med at sige til vekommende at det ikke er en god ide for det er din kat og dig der står for det at fodre og pleje hende. Hun bliver også forvirret af det, så ikke kun for din skyld, men også for hendes skyld. Hun har en ejer og det er DIG! smiley

• #16   7. aug 2009 :9 hun havde hvist bare savnet mig xD nu er jeg kommet hjem og min far har ikk set så meget til hende i de 3 uger som hun har været hjemme idag xD hun er ogs begyndt og spise smiley dejligt smiley :D <´3

Kommentér på:
tror nabo fodre hende :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce