559 visninger
|
Oprettet:
fuld gang i træning. {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Som nogen af jer ved, var jeg til prøvetime i key2fitness i går. Uha det var godt.
I dag var jeg så oppe og få mig nøglekort og havde derefter min første fulde træning...
DET VAR SÅ FEDT!
Jeg er SÅ glad for at være kommet igang, men av av av mine muskler!
Jeg er sikker på, at der de seneste 5 år, er kommet nye muskler i min krop, som ikk normalt er der
Ville bare dele min glæde med jer... Og så lige spørge. Hvad er det mest optimale efter træning? Nogen siger man skal spise et eller andet (hvad?) Nogen siger jeg ikk skal... Er lidt forvirret
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Ja ømme muskler kan du i hvert fald godt se frem til, men til sidst nyder man det faktisk
Mht til maden ved jeg dæleme ikke lige hvad der er sundest - ikke at spise eller at gøre det. Jeg plejer bare at lytte til min krop og en god sund snack efter træningen er lige hvad min krop behøver oven på sådan en omgang.
aug 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 863
Mere videnskabeligt skal vi vel heller ikke gøre det.....
Der findes sgu så mange teorier :-0
Men glemmer jo helt at sige "godt gået" og alt det der : ) måske, fordi jeg er lidt misundelig......
jul 2009
Følger: 5 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 59 Svar: 667
Men det var.såmænd også bare hvis i havde et godt råd
Og mange tak. Det er fedt at være igang. MEN... Tror nok lige jeg holder pause til mandag. Har virkelig ondt nu. Måske jeg gik for meget til den
aug 2008
Og i morgen blir værre - beklager ;D
aug 2008
Tror jeg har læst det i I Form - eller Alt for Damerne; noget med, at det skulle være ekstra muskelopbyggende...
Men jeg ville altså bare ta noget sundt, som jeg havde lyst til - alt den slags blir jo udnyttet kommercielt, så gir ikke møj for det
Væske i hvertfald...
Sweet dreams !
jul 2009
Men jeg skal da afsted i morgen eller mandag. Kan godt være jeg venter til Mandag faktisk.
Har til gengæld sovet som en sten
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.523
Jeg ved godt at, det med FØR træning ikke lige var en del af spørgsmålet, men det kom lige med, så du kan bruge det eller lade være
Pas nu på med at gå for hurtigt igang, tænk på, at når man skal starte med at løbe, så GÅR man de første mange gange, for ikke at overbelaste kroppen. Det kan godt være du synes det er en FED fornemmelse, det ER det også, men pas på, for er du lige udmattet hver gang, så går du død, og så gider man ikke i længden, og så længe du overbelaster dig til at starte med, kan dine muskler ikke regenere, og så bliver næste gang endnu mere smertefuldt. Vendter du i flere dage med at træne igen (4-5 dage), så får du ikke noget ud af din sidste træning, og det vil føles som at starte forfra, og det er også demotiverende.
Jeg kender det selv, jeg ved hvor ivrig man er for at komme igang, men det er ingen skam i, at tage det helt roligt, kun lige få pulsen op, og stoppe når det går ondt, for så kan du nemlig langt nemmere motivere dig til at tage afsted igen. Og så husk hviledagene. Ikke træne 2 dage i streg, i hvertfald slet ikke i starten.
nov 2007
Du kan også med fordel drikke lidt energidrik når du konditionstræner, for det for dig til at holde ud længere tid, og du kan dermed forbrænde energidrikken, plus ekstra.
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
jul 2009
Men ellers har jeg det egentligt meget godt i dag, lidt øm hist og her, men det siger de kloge er ok
Det var værst lige i morges da jeg stod op... For der kunne jeg godt mærke jeg var stiv i kroppen.
Jeg tror også at jeg venter med at træne til mandag, så jeg lige kan komme ovenpå igen... Og ellers tænker jeg at jeg starter ud med mandag, onsdag og fredag. Senere hen sætter jeg måske lørdag eller søndag på.
Jeg ved ikk helt med det drik der... Men der var en i går der sagde til mig, at Nupo sjælen efter træning kunne være godt? Nogen erfaringer?
jul 2009
aug 2008
Det vel det man betaler sådan en for....
Og hvis du allerede er mindre øm nu, hvor musklerne er i gang igen, sku det da være ok...
Men ingen grund til at træne mere end tre gange om ugen; kroppen/muskulaturen har godt af at restituere.
Du kan altid gå en lang tur i det herlige sensommervejr ;))
aug 2008
Men de sælger jo godt, alle de der energidrikke...
nov 2007
jul 2009
Og jeg tror jeg blev enig med mig selv om, at efter træning bliver det bare en flaske vand og en banan. det fylder ikk så meget (er ikk sulten efter træning - det er den perfekte appetit dæmper for mig) men har jo fået at vide at jeg burde have bare en lille smule.
aug 2008
Var det ikke osse det, som skete forleden ?
jul 2009
aug 2008
nov 2007
jul 2009
Jeg har danset zumba (hjemme i stuen) men det er sq sjovt
jul 2009
fuld gang i træning.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside