"surt opstød" "surt opstød"
Undskyld mit sure opstød og sprog i denne debat.
MEN bliver virkelig nød til at dele dette med nogle som holder af katte lige som mig.
Jeg har en svigerinde der fortalte at hendes veninde har fundet en killing i vejkanten, efterladt og ca 7 uger.
Veninden har så skrevet på facebook om der er nogen der vil have den, HVOR min svigerinde har sagt ja, og hun skal have den.
Hun har i forvejen en stor killing (indekat) ca 25 uger (tror jeg nok)
Hendes lejlighed er ikke særlig stor, og hun har en datter på 4 som er ikke er speciel sød mod katten. Bærer rundt på den så den piver og tager katten når den spiser, osv.
Jeg føler lidt at fordi mig og min kæreste har lige fået en kat til, SKAL hun også have, uden at tænke på alt det andet.
Og det pisser mig virkelig af, at hun tror hun vil kunne klare en kat til, når hun næsten ikke har tid til den anden. Hun er kun i sin lejlighed om aften/natten.
OG at den lille killing kun er 7 uger.
Jeg har prøvet at snakke med hende, om at det nu er en god idé og skaffe sig en kat til. Også når hun ikke en gang må have kat hvor hun bor..
Dette er mit sure opstød.
Undskyld igen
jan 2011
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 15 Svar: 31
jan 2011
Det værste er at min kæreste virker ligeglad over hans egen søster.
Han bliver sur på MIG når jeg siger til datteren at hun skal sætte katten ned, når vi er på besøg hjemme hos dem. Han siger at jeg ikke skal opdrage på datteren.. men kan fanme ikke lade vær, når det er en kat det går ud over.. ):-X <- gal smiley
jan 2011
jan 2011
"surt opstød"