464 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

"surt opstød" "surt opstød"

Undskyld mit sure opstød og sprog i denne debat.
MEN bliver virkelig nød til at dele dette med nogle som holder af katte lige som mig. smiley

Jeg har en svigerinde der fortalte at hendes veninde har fundet en killing i vejkanten, efterladt og ca 7 uger.
Veninden har så skrevet på facebook om der er nogen der vil have den, HVOR min svigerinde har sagt ja, og hun skal have den.
Hun har i forvejen en stor killing (indekat) ca 25 uger (tror jeg nok)
Hendes lejlighed er ikke særlig stor, og hun har en datter på 4 som er ikke er speciel sød mod katten. Bærer rundt på den så den piver og tager katten når den spiser, osv.

Jeg føler lidt at fordi mig og min kæreste har lige fået en kat til, SKAL hun også have, uden at tænke på alt det andet.
Og det pisser mig virkelig af, at hun tror hun vil kunne klare en kat til, når hun næsten ikke har tid til den anden. Hun er kun i sin lejlighed om aften/natten.

OG at den lille killing kun er 7 uger.
Jeg har prøvet at snakke med hende, om at det nu er en god idé og skaffe sig en kat til. Også når hun ikke en gang må have kat hvor hun bor..

Dette er mit sure opstød.
Undskyld igen smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "surt opstød"
  • #1   22. sep 2012 Sagde jeg også.Sagde at det er strafbart at sælge og købe en kat under 12 uger, men hun er ligeglad, "Der er jo inden der ved det"

• #3   22. sep 2012 Ja, når de er her hjemme og hun begynder at løbe efter vores katte, så tager jeg fanme fat i hende og siger hun skal lade kattene være..

Det værste er at min kæreste virker ligeglad over hans egen søster.
    Han bliver sur på MIG når jeg siger til datteren at hun skal sætte katten ned, når vi er på besøg hjemme hos dem. Han siger at jeg ikke skal opdrage på datteren.. men kan fanme ikke lade vær, når det er en kat det går ud over.. ):-X <- gal smiley

• #4   22. sep 2012 Jeg ville gerne melde dem. men så har jeg et kæmpe skænderi med min kæreste og resten af sivgerfamilien, også kan jeg lige så godt finde et nyt sted at bo..

• #5   22. sep 2012 Jeg vil så sige, at vores katte, kender snart datteren.. så når hun er her, gemmer de sig, i deres hemmelige hule smiley Hehe

Kommentér på:
"surt opstød"

Annonce