315 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

surt opstød surt opstød

jeg troede man ku blive lidt fri for alt det kællingeri på kattegalleri i forhold til hestegalleri hvor det mest består af 14årige tøser men nej de voksne her kan også....
Det er møg træls og høre på at så har man skrevet noget i det forkerte emne og så har man ikke nok billeder og bla bla bla helt erligt bliv dog voksne og så lad være med at skrive med dem der ikke har så gode billeder der ska altså være plads til alle her inde og man ska altså ikke være ejer af et digital camera for at sidde og hygge skrive med andre her inde osv....
og de der små latterlige stik piller til folk om at de har skrevet i det forkerte emne ja buhu tag og skriv en bog om det og se om nogen gider læse den.....
Men ud over det synes jeg det er et fint sted hvor man kan udveksle god erfaring med andre :o)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  surt opstød
  • #1   3. feb 2006 den var heller ikke henvendt til dig for er meget taknemlig for den hjælp jeg får den er henvendt til dem der kun skriver sådan noget til folk uden at svare på deres spørgsmål,,,, jeg personligt føler mig godt modtaget herinde...
    Så du ska absolut ikke føle dig truffet....
    ovn i hatten er jeg total negativ fordi min stilling på arbejde er sparet væk så jeg blev fyret i går og mit spanske temprament ryger lige i en spids over sådan noget.... hehe....
    men du får en undskyld på vejen for er ikke ude på at blive uvenner med nogen....

• #2   3. feb 2006 nej og ang jobbet så er jeg bare så sur for jed er i mandags vendt tilbage efter et halvt års barsel (man har normalt et år) men ville være sød og skynde mig tilbage og så får man at vide at man har fire mdr til at finde et nyt job så ku jeg jo lige så godt ha blevet hjemme det sidste halve år ikke???
    jeg arbejder på en rideskole og sådan et job hænger ikke på træerne...

Kommentér på:
surt opstød

Annonce