surt opstød surt opstød
jeg troede man ku blive lidt fri for alt det kællingeri på kattegalleri i forhold til hestegalleri hvor det mest består af 14årige tøser men nej de voksne her kan også....
Det er møg træls og høre på at så har man skrevet noget i det forkerte emne og så har man ikke nok billeder og bla bla bla helt erligt bliv dog voksne og så lad være med at skrive med dem der ikke har så gode billeder der ska altså være plads til alle her inde og man ska altså ikke være ejer af et digital camera for at sidde og hygge skrive med andre her inde osv....
og de der små latterlige stik piller til folk om at de har skrevet i det forkerte emne ja buhu tag og skriv en bog om det og se om nogen gider læse den.....
Men ud over det synes jeg det er et fint sted hvor man kan udveksle god erfaring med andre :o)
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 62 Emner: 421 Svar: 4.871
Så du ska absolut ikke føle dig truffet....
ovn i hatten er jeg total negativ fordi min stilling på arbejde er sparet væk så jeg blev fyret i går og mit spanske temprament ryger lige i en spids over sådan noget.... hehe....
men du får en undskyld på vejen for er ikke ude på at blive uvenner med nogen....
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 62 Emner: 421 Svar: 4.871
jeg arbejder på en rideskole og sådan et job hænger ikke på træerne...
surt opstød