1.018 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

dyrt kattegrus dyrt kattegrus

jeg var løbet tør for kattegrus og kunne køre med en op i plantorama i dag, men for søren deres katte grus er dyrt den billigste pose jeg kunne finde var sådan nogen små perler til 79kr og der er kun til en gang så nu har de bare og være gode...
jeg plejer og købe en stor pose i rema for 12kr og den er rigtig god...
er der nogen af jer som bruger de perler (magic sand)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dyrt kattegrus
  • #1   4. apr 2006 okay tak for det kan jeg muligvis få et nr eller et link til det i tyskland for hvis det er gode vil jeg overveje og begynde og bruge dem...

• #2   4. apr 2006 Jeg brugte perler da jeg lige havde fået cabella. De virkede egentlig rigtigt godt, men de var ud over det hele, for Cabella synes det var sjovt at skovle en hel mundfuld i munden og tage dem med sig og spytte dem ud. Og så jagtede hun perlerne rundt når de trillede, hvilket selfølgelig resulterede i at der var kugler overalt, da hun jo klart ikke kunne finde ud af at rydde op efter sin leg. Og kan hilse at sige at det gør monster ondt at træde på de der perler. Av....

Men så blandede jeg perlerne med alm. grus, og så stoppede hun med at skovle dem ud. Og de tog dælmer lugten helt. Suverænt produkt.

Men nu bruger jeg bare alm. grus fra dyrehandleren...ved egentlig ikke helt hvorfor jeg stoppede... Men kommer måske i tanke om det...

• #3   4. apr 2006 He he det med at de er overalt kan jeg godt sige god for, og hvor gør de nas at træde på... Og have i skoene! Det klarede vi med at købe sten i stedet for kugler... De kan ikek trille og er af præcis det samme!

• #4   4. apr 2006 Man kan få perlegrusset hvår de har gjort den firkantede, lidt lige som små kvatsstykker. Det holder lige så godt men det kommer ikke så let ud af kattebakke. og Ja det holder lugten væk, hvis man gør som NAN skriver, husker at røre rundt.
    Vi er meget tilfredse med grusset.

• #5   4. apr 2006 Karina - præcis det jeg mente, det hedder bare granulat i stedet for pearls! :o)

• #6   4. apr 2006 jeg syndtes også det er meget dyrt der hene hvor du siger sabrina

• #7   4. apr 2006 Jeg har fundet noget godt i bla Føtex, det er sådan nogle små træpiller, som suger urinen så det ikke lugter..
    Ved ikke om man kan få dem andre steder end Føtex, men jeg giver 30 kr for en stor sæk.. og den kan altså godt holde noget tid..

• #8   4. apr 2006 vi bruger Everclean..
    Vi har prøvet lidt forskelligt, men det her synes både vi og katten om. Vi bruger primært den "grønne",(den der hedder "extra strength"), og det støver ikke, klumper godt og er ikke tilsat duft, uden at det lugter grimt. Vi ordner bakke (samler klumperne) en-to gange om dagen (det er vi nødt til, fordi "herren" har en lukket bakke og hvis han - undskyld sproget - pølser lige inden for sin dør, kan/vil han ikke derind, hvilket man jo egentligt godt kan forstå).
    Men altså, med den rengøring af bakken vi foretager lugter det aldrig, og det gjorde det heller ikke da vi havde åben bakke. Faktisk har vi flere gange fået at vide at man ikke kan lugte vi har kat, og det fik vi også at vide inden vi fik en lukket bakke. Så everclean kan helt klart anbefales!

10 kg for 99 kr, det er til at komme over. Hos os rækker 10 kg næsten til 2 måneder (2 måneder minus et par dage).

Der er flere forskellige varianter sådan alt efter hvad man vil have.
    man kan også få det i 6 kg, det giver vi 59.95 for så vidt jeg husker. Og så er der en rabatordning eller et andet, så når man har købt ti, får man en gratis eller sådan noget.

Ved ikke om priserne er de samme i hele landet, vi handler i Dyfo (Horsens Dyrecenter) og der er priserne som nævnt ovenfor.

Læs evt. mere:
    http://www.everclean.com/

• #9   4. apr 2006 He he jeg bruger de der træpiller til min kanin!

• #10   6. apr 2006 min far bruger også træpiller til sin kanin smiley

Kommentér på:
dyrt kattegrus

Annonce