1.018 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
dyrt kattegrus dyrt kattegrus
jeg var løbet tør for kattegrus og kunne køre med en op i plantorama i dag, men for søren deres katte grus er dyrt den billigste pose jeg kunne finde var sådan nogen små perler til 79kr og der er kun til en gang så nu har de bare og være gode...
jeg plejer og købe en stor pose i rema for 12kr og den er rigtig god...
er der nogen af jer som bruger de perler (magic sand)
0 synes godt om
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 62 Emner: 421 Svar: 4.871
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 165
Men så blandede jeg perlerne med alm. grus, og så stoppede hun med at skovle dem ud. Og de tog dælmer lugten helt. Suverænt produkt.
Men nu bruger jeg bare alm. grus fra dyrehandleren...ved egentlig ikke helt hvorfor jeg stoppede... Men kommer måske i tanke om det...
nov 2005
Følger: 33 Følgere: 32 Katte: 6 Emner: 84 Svar: 1.130
mar 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 4
Vi er meget tilfredse med grusset.
nov 2005
feb 2006
Følger: 20 Følgere: 18 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 21
mar 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 105 Svar: 412
Ved ikke om man kan få dem andre steder end Føtex, men jeg giver 30 kr for en stor sæk.. og den kan altså godt holde noget tid..
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 56 Svar: 391
Vi har prøvet lidt forskelligt, men det her synes både vi og katten om. Vi bruger primært den "grønne",(den der hedder "extra strength"), og det støver ikke, klumper godt og er ikke tilsat duft, uden at det lugter grimt. Vi ordner bakke (samler klumperne) en-to gange om dagen (det er vi nødt til, fordi "herren" har en lukket bakke og hvis han - undskyld sproget - pølser lige inden for sin dør, kan/vil han ikke derind, hvilket man jo egentligt godt kan forstå).
Men altså, med den rengøring af bakken vi foretager lugter det aldrig, og det gjorde det heller ikke da vi havde åben bakke. Faktisk har vi flere gange fået at vide at man ikke kan lugte vi har kat, og det fik vi også at vide inden vi fik en lukket bakke. Så everclean kan helt klart anbefales!
10 kg for 99 kr, det er til at komme over. Hos os rækker 10 kg næsten til 2 måneder (2 måneder minus et par dage).
Der er flere forskellige varianter sådan alt efter hvad man vil have.
man kan også få det i 6 kg, det giver vi 59.95 for så vidt jeg husker. Og så er der en rabatordning eller et andet, så når man har købt ti, får man en gratis eller sådan noget.
Ved ikke om priserne er de samme i hele landet, vi handler i Dyfo (Horsens Dyrecenter) og der er priserne som nævnt ovenfor.
Læs evt. mere:
http://www.everclean.com/
nov 2005
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 56 Svar: 391
dyrt kattegrus