1.263 visninger
|
Oprettet:
Pigen der ikke ville dø! {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige siddet og set dokumentaren, og gud hvor er det bare så skuffende og se hvordan hospitalet, UDDANNEDE LÆGER tager fejl med Carinas tilstand!
Utroligt!
Men hvor er jeg imponeret over Carina, og hendes viljestyrke, det er en fighter der vil noget!
Har i nogen kommentare?
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.209
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 30 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.750
,den kvindelige overlæge er bare så arrogant.
Lidt ydmyghed ville ha klædt hende
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.313
Jeg så hvor hurtigt det gik fremad med Carina og det må have været et chok uden sidestykke for familien.
Det værste er, at jeg flere gange har siddet med en organdonorpjece og har tænkt: Tjahh jeg ville jo gerne have, hvorfor så ikke give?
Nu har jeg bestemt mig, jeg vil ikke være organdonor og sådan tror jeg at mange reagerer.
Men jeg tror da ofte at døende patienter får så store doser morfin så det fremskynder døden.
jul 2007
Følger: 38 Følgere: 83 Katte: 11 Emner: 59 Svar: 548
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.209
aug 2010
Jeg vidste ikke at de slukkede for drænet, for det er da i den grad aktiv dødshjælp, for så steg trykket da!
Jeg troede kun at sådan noget skete udenfor landegrænsen, der gemmer sig vist mere under overfladen end hvad vi ved. Og sikke noogle smerter hun må være vågnet op til - men måske har den smerte været med til at få liv i hende?
okt 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 32 Svar: 869
Jeg erhvervede mig selv en hjerneskade i 03, hvor jeg lå i koma i 2 uger. Det var meget rørende for mig, at se dokumentaren, da det mindede meget om mit forløb (som jeg ikke husker helt), hun kom også op på hesten igen, som jeg også kom. Jeg er sikker på, at når hun har sin hest, og nogle gode mennesker omkring sig, kommer hun rigtig langt. Men det kræver blod, sved og tårer, det kan jeg skrive under på.
Jeg håber hendes familie har taget nogle billeder gennem tiden, som hun om nogle år kan vise, hvis hun sidder fast i systemet som jeg selv gør.
Det giver et bedre indblik i, hvad man har været gennem, hvis man ellers ser frisk og rask ud.
Folk kan ikke se på mig, at jeg fejler noget, og det er VIRKELIG svært, at få folk til, at forstå at man ikke kan klare mere, når man ellers ser rask ud.
Jeg ønsker al mulig held og lykke til Carina og hendes familie fremover. Bliv ved at kæmp, det giver pote i sidste ende, selvom det ikke er sjovt, at stå i.
aug 2010
Jeg håber at forældrene til Carina vil sende alle de klager afsted som de formår. Hvis ikke de får noget ud af det, så kan de sige at de har gjort noget.
okt 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 32 Svar: 869
Jeg blev også dødsdømt af lægerne, men ved ikke om de har fejlbehandlet mig, men efter udsendelsen har jeg da tænkt mig, at spørge min mor, da hun kæmpede for mig, og har gjort det hele vejen.
Pigen der ikke ville dø!