{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.263 visninger | Oprettet:

Pigen der ikke ville dø! {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige siddet og set dokumentaren, og gud hvor er det bare så skuffende og se hvordan hospitalet, UDDANNEDE LÆGER tager fejl med Carinas tilstand!
Utroligt!
Men hvor er jeg imponeret over Carina, og hendes viljestyrke, det er en fighter der vil noget!
Har i nogen kommentare? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pigen der ikke ville dø!
  • #2   10. okt 2012 Jesper : Det er lige nøjagtig det jeg mener ! Og selvfølgelig er det menneskelig og fejle, og det er heller ikke det jeg bebrejder dem, Men jeg synes at når de 3 overlæger har 3 forskellige meninger omkring hjernens tilstand, så synes jeg da bestemt det ville være på sin plads at de stak hovederne sammen og drøftede situationen og tilstanden

• #3   10. okt 2012 Helt enig med dig Jesper smiley
    ,den kvindelige overlæge er bare så arrogant.
    Lidt ydmyghed ville ha klædt hende

• #6   10. okt 2012 Jeg så desværre ikke den sidste halve time af uddannelsen, men jeg synes at det er grotesk at en anden overlæge i Århus kunne se at hun på ingen måde var på vej til hjernedøden.
    Jeg så hvor hurtigt det gik fremad med Carina og det må have været et chok uden sidestykke for familien.
    Det værste er, at jeg flere gange har siddet med en organdonorpjece og har tænkt: Tjahh jeg ville jo gerne have, hvorfor så ikke give?
    Nu har jeg bestemt mig, jeg vil ikke være organdonor og sådan tror jeg at mange reagerer.
    Men jeg tror da ofte at døende patienter får så store doser morfin så det fremskynder døden.

• #8   11. okt 2012 Bliver det genudsendt.? Og er det et eller flere afsnit ?

• #10   11. okt 2012 Du kan se hele dokumentaren her http://www.dr.dk/TV/se/dr1-dokumentaren/dr1-dokumentaren-pigen-der-ikke-ville-doe

• #13   11. okt 2012 Jeg fatter heller ikke, at det er en tjekliste de skal gå udfra. Jeg troede at man konstant var overvåget på EEG, som kan se hjernens impulser og det må da først være når EEG'et er "dødt" at man er hjernedød.

Jeg vidste ikke at de slukkede for drænet, for det er da i den grad aktiv dødshjælp, for så steg trykket da!
    Jeg troede kun at sådan noget skete udenfor landegrænsen, der gemmer sig vist mere under overfladen end hvad vi ved. Og sikke noogle smerter hun må være vågnet op til - men måske har den smerte været med til at få liv i hende?

• #15   11. okt 2012 Jeg så desværre ikke hele udsendelsen smiley Men at læger kan tage så meget fejl, og have så forskellige meninger er dybt uacceptabelt! At de ikke reagere, når der er så stor ændring efter de fjerner drænet, forstår jeg ikke, at de ikke prøver, at skifte posen først, og se om det hjælper, eller tilkalder en anden læge, så de kan vurdere sagen også. At de fjerne respiratoren er mig en gåde, de kunne da give pigen en chance!

Jeg erhvervede mig selv en hjerneskade i 03, hvor jeg lå i koma i 2 uger. Det var meget rørende for mig, at se dokumentaren, da det mindede meget om mit forløb (som jeg ikke husker helt), hun kom også op på hesten igen, som jeg også kom. Jeg er sikker på, at når hun har sin hest, og nogle gode mennesker omkring sig, kommer hun rigtig langt. Men det kræver blod, sved og tårer, det kan jeg skrive under på.
    Jeg håber hendes familie har taget nogle billeder gennem tiden, som hun om nogle år kan vise, hvis hun sidder fast i systemet som jeg selv gør.
    Det giver et bedre indblik i, hvad man har været gennem, hvis man ellers ser frisk og rask ud.
    Folk kan ikke se på mig, at jeg fejler noget, og det er VIRKELIG svært, at få folk til, at forstå at man ikke kan klare mere, når man ellers ser rask ud.

Jeg ønsker al mulig held og lykke til Carina og hendes familie fremover. Bliv ved at kæmp, det giver pote i sidste ende, selvom det ikke er sjovt, at stå i.

• #16   11. okt 2012 Jeg har lige tabt en erstatningssag, men nu skal den ankes.
    Jeg håber at forældrene til Carina vil sende alle de klager afsted som de formår. Hvis ikke de får noget ud af det, så kan de sige at de har gjort noget.

• #17   11. okt 2012 Her er et billede fra min ulykke, på daværende tidspunkt var jeg vågen, kunne ikke tale, spise og gå. Fik mad gennem en sonde i maven.
    Jeg blev også dødsdømt af lægerne, men ved ikke om de har fejlbehandlet mig, men efter udsendelsen har jeg da tænkt mig, at spørge min mor, da hun kæmpede for mig, og har gjort det hele vejen.

profilbillede
Kommentér på:
Pigen der ikke ville dø!

Annonce