{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
334 visninger | Oprettet:

foder? {{forumTopicSubject}}

hej jeg har en killing på præsis 15 uger idag, hun blev sterilitet i fredag, og nu er jeg kommet til at tænke på noget, hvilken foder skal hun have killing eller noget til steriliseret katte? og er der nogle der kender noget godt foder, som har en rimelig pris

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  foder?
  • #1   5. maj 2013 Hun er stadig i voksealderen - så ikke foder til steriliserede katte. Iøvrigt har jeg den mening det overhovedet ingen effekt har.

Du kunne jo købe bare lidt killingefoder og så en god kvalitet voksen at blande med når killingefoderet er ved at være slut.

Eller et godt voksenfoder og killinge vådmad et stykke tid

• #2   5. maj 2013 Jep det Lis har skrevet.. smiley

• #3   5. maj 2013 dvs aat jeg skal give hende killinge foder og ikke steraliseret? altså hun får voksen dåsemad altså bare det billige ( en dåse holde i 4 dage) derudover for hun wishkat killigefoder og selvfølgelig vand... har bare hørt fra flere at wishkat ikke er godt, så ville gerne prøve noget nyt

• #4   5. maj 2013 Du bliver som du spiser - det gælder også katte.

Whiskas er ikke godt at fodre med. Du skal fordre både våd og tørfoder med meget kød i.

Lux fra Aldi er udmærket vådmad til 5,50 dåsen .- tørfoder kan du købe f.eks. hos zooplus.de eller dk - de har også masser af godt vådmad

• #5   5. maj 2013 Orijen fra zoopluds kan vist bruges både til voksen og killing smiley jeg køber masser af prøvepakker med vådmad, stadig, for så er det nemt at variere, og køber også småposer med tørt uden korn, dem bruger jeg som godbidder, og da jeg kun har 2 katte nu, så køber jeg ikke de store poser mere, de er billigere, men 2 små katte har svært ved, at spise dem mens de er gode, og jeg blander flere slags.

• #7   5. maj 2013 Køb noget korn og sukkerfrit foder, og noget godt vådfoder. Jeg fik afvide, af min dyrlæge, at når de bliver neutraliseret, skal de skifte over til voksen foder, dog var Tarzan omkring 5 ½ måned, da han blev kastreret, så jeg synes du skal fortsætte lidt med noget godt killinge foder med et højt kød indhold, og så stille og rolig skifte over til voksen foder, når der ikke er så meget killinge foder tilbage.
    Jeg køber selv senabelle (kan ikke huske, hvordan det staves) no grain til Tarzan, det er jeg glad for (har dog overvejet, at skifte til noget med mere kødindhold, når jeg finder noget godt). Jeg giver 331,- på zooplus.de for 10 kg.

Whiskas er et meget dyrt, dårligt foder til dem. Du vil kunne mærke på pengepungen i længden, hvis du skifter til et godt foder, som mætter mere end whiskas smiley Jeg fodrede selv med det billige fra aldi i starten, men havde problemer med, at Tarzan ikke rigtig ville tage på, selvom han både får vådt og råt ved siden af. Efter foderet er skiftet (vi er stadig i skifte perioden, da jeg havde 3 kg. af det gamle tilbage), og han har allerede taget en del på smiley

• #8   6. maj 2013 Jeg fodrede med killingefoder indtil mine var 9-10 mdr selvom de begge var fixet, uden problemer.
    Vil sige som de andre; find kornfrit og sukkerfri foder, der er masser af det på zooplus. Det kræver bare at du sætter dig til at "læse på lektien";-) se på indhold,hvis der ikke står noget går jeg altid ud fra at der er korn i.
    Lux vådfoder fra Aldi elsker vi herhjemme.

Kommentér på:
foder?

Annonce