{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.636 visninger | Oprettet:

KONKURRENCE: Jamen jeg hjælper gerne ;) {{forumTopicSubject}}

KONKURRENCE: Jamen jeg hjælper gerne smiley smiley

Denne gang er temaet: Jamen jeg hjælper gerne, det handler om at finde et billede hvor jeres kat syntes at ville hjælpe med hvad du nu har gang i på godt og ondt, eller oversat, jeres kat vil deltage i jeres gøremål smiley for hvor ofte oplever vi ikke at kattene vil være med til alt og oftest er mere i vejen end gavner, men guud hvor er det sjovt at opleve alligevel..

REGLER FOR KONKURRENCEN:

- Vi lægger billeder ind i 4 dage dvs. fra i dag den 27/ 12 frem til den 31/ 12 - 2014 kl. 24.00
Så stemmer vi i 4 dage altså fra den 1/1 frem til den 4/1 - 2015 kl. 21.00 hvor vinderen vil blive udråbt umiddelbart efter smiley

- DER MÅ IKKE STEMMES FØR den 1/1 - 2015.

- STEMMER DER KOMMER FØR TID, SKAL FJERNES (og tæller altså IKKE med).

- Alle kan deltage, dog kun med et enkelt billede hver.

- Vi giver vores stemmer ved at trykke på "Synes godt om" knappen ved det/de katte billeder vi syntes er bedst.

- Der må IKKE stemmes på eget billede.

- Den der får flest klik på "Synes godt om knappen" er den der vinder med ugens bedste katte billede

- Ugens bedste kattebillede vinder æren af at skulle starte den næste konkurrence.

- Vinderen har 3 dage til at starte en ny konkurrence op ellers går æren til 2 pladsen.

- Temaerne skal være brugbar for både dem med inde katte og dem med ude katte, så alle kan være med.

- Man må ikke redigere i billederne. Altså billederne der er gyldige i konkurrencen fremstår som øjebliksbilleder.

- Konkurrence-starteren må gerne deltage med et billede, dog kan denne ikke vinde konkurrencen igen.

- Man kan trykke på billederne så man kan se dem i større billede format.

**VIGTIGT**
- Hvis vinderen og dermed den der skal starte en ny konkurrence har nogen personer på filter,
bedes disse fjernes imens, da alle gerne skal kunne have mulighed for at deltage i konkurrencen.

************************************************************************
- Konkurrence-starteren er forpligtet til, at følge sin konkurrence
og gøre opmærksom på, hvis den ikke køre helt efter reglerne.

Der kan lægges billeder ind fra nu og frem til d. 31. december 2014 kl. 24.00
Derefter stemmes der frem til: den 4/1 - 2015.
Vinderen afsløres den 4/1 -2015 ca. kl. 21 eller kort derefter..

**HELD OG LYKKE TIL ALLE**


Som illustration er her et billede hvor Tøsen fint hjælper med at tømme en stor papkasse.... (ja for hun vil selvfølgelig indtage den, og så skal der jo ikke være andet end hende i den) smiley :D smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KONKURRENCE: Jamen jeg hjælper gerne ;)
Kommentér på:
KONKURRENCE: Jamen jeg hjælper gerne ;)

Annonce